Oonko mä hullu kun pidän vain mustista miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Siis olen aina - niin kauan kun muista - pitänyt tummaihoisista miehistä. Mun aviomies on afrikkalainen ja rakastan hänen ihosävyään, se on niin kaunis. En ikinä katso tai ole katsonut suomalaista/valkoista miestä sillä silmällä - se ei vaan kiinnosta.

Olen harrastanus joskus monta vuotta sitten seksiä kahden suomalaisen kanssa, lähinnä mielenkiinnosta, ja sekään ei sytyttänyt. Seksiin suomalaisen kanssa ryhdyin oikeestaan vain koska olin utelias, halusin verrata. Seksi mustan miehen kanssa vain on niin ihanaa...

Mä taidan monien mielestä olla hieman outo? :)

Alkuperäinen kirjoittaja pöösääjä;26501539:
Just näin. Rasismia tuo on, vaikka rotuviha kohdistuukin omaan rotuun.

Joo niin mäkin olen ajatellut, että jonkintason rasistihan mä olen. Mutta siis mulla ei ole mitään ongelmaa suomalaisten miesten kanssa, ihan normaalisit mä niiden kanssa olen, ei vaan siis sytytä. En halua hypätä sänkyyn niiden kanssa. Eli olen seksi-rasisti?

abcd efg hijk

sexy-usher-man-muscle.jpg

[QUOTE="aloittaja";26501578]ei se olekkaan :) ihan vaan kiva kirjotella tänne palstalle kun saa kuulla kaiken 'totuuden' täältä[/QUOTE]

Joku taisi jopa väittää että ennenpitkää maapallolla on vaan eri sävyjä tummasta kun rodut sekoittuu enemmän ja enemmän. Tähän tosin luulisi menevän aikamoinen aika vielä.

[QUOTE="vieras";26501603]No jos joku haluaa lapselleen huonot geenit, niin jonkin sortin hullu sellainen ihminen ihan varmasti on.[/QUOTE]

Anteeks mutta väitätkö jotenkin että mun lapsellani on huonommat geenit kuin täysin suomalaisella lapsella? Sä et vissiin tiedä asioista mitään?

[QUOTE="vieras";26501670]Eihän valkoisia ole enää kuin noin 7 prosenttia ja suomalaisia alle promille, eli tosi nopsaan näinä kansainvaelluksen vuosina valkoiset katoavat maapallolta.[/QUOTE]

Noh, uskaltaisin väittää että tuo 7% on kyllä alakanttiin, ei varmaan paljoa. Mutta asenteet on tietyissä kulttuureissa niin lujat että tuskin muutos menee kauhean nopeasti "loppuun asti".

Alkuperäinen kirjoittaja pöösääjä;26501539:
Just näin. Rasismia tuo on, vaikka rotuviha kohdistuukin omaan rotuun.

höpöhöpö. suurimmalla osalla ihmisistä on se tietty ulkonäkö josta pitävät. ja kyllä, tähän sisältyy myös etniset piirteet kuten ihonväri. moni suomalainen ei olisi mustan tai kiinalaisen kanssa, siinä missä moni kiinalainen ei välttämättä olisi valkoisen tai arabin kanssa.

[QUOTE="vieras";26501772]höpöhöpö. suurimmalla osalla ihmisistä on se tietty ulkonäkö josta pitävät. ja kyllä, tähän sisältyy myös etniset piirteet kuten ihonväri. moni suomalainen ei olisi mustan tai kiinalaisen kanssa, siinä missä moni kiinalainen ei välttämättä olisi valkoisen tai arabin kanssa.[/QUOTE]

Se vaan, että jonkun maan kansalainen väkisin hakee muusta maasta sen, kuka kelpaa, on hullua.

Ei taideta paljon arvostaa niitäkään miehiä, joille kelpaa VAIN thaikkunainen.

Noh, uskaltaisin väittää että tuo 7% on kyllä alakanttiin, ei varmaan paljoa. Mutta asenteet on tietyissä kulttuureissa niin lujat että tuskin muutos menee kauhean nopeasti "loppuun asti".

No jos afrikassa ja aasiassa ja osassa amerikoista lisäännytään kymmenkertaisesti valkoiseen väestöön nähden, niin eiköhän tuostakin voida laskea missä tilanteessa ollaan muutaman kymmenen vuoden päästä.

Yhteistyössä