Olin tuossa pari kuukautta sitten erään tyypin kanssa ja nyt näin sen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilliputti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilliputti"

Vieras
....Ja sillä oli vaimo ja lapset!! Olipas kiva ylläri! Tuli ykskaks vastaan ja lapset roikku isin kimpussa ja vaimo siinä vieressä. Ja tosiaan oli sen perhe kun lapset puhu isistä... Niin,yleeensä kyllä kysyy onko varattu mutta sillon tais jäädä kysymättä eikä mieskään mitään tietty puhunut. En mä ole siitä kiinnostunut mutta tosiaan nyt sit nähtiin ohimennen ja mies vaan katseli mua kohti ja minä yritin äkkiä sujahtaa ohi. Ei mikään kiva fiilis nyt sitten:(

Ja en ikin haluis tollaseen sotkeutuu kun mut on toisen takia jätetty ja se todellakin sattui!

[QUOTE="vieras";26488267]No jos ei mitään tapahtunut välillännen niin mikä tuossa on ongelma?[/QUOTE]

missä sanoin ettei mitään tapahtunut? siksihän nyt tuntuukin aika kurjalta vaikka mennyttä onkin.

[QUOTE="lilliputti";26488293]missä sanoin ettei mitään tapahtunut? siksihän nyt tuntuukin aika kurjalta vaikka mennyttä onkin.[/QUOTE]

Missään ei lue että olisi mitään tapahtunut. Olit vaan, siis olit mitä?

Mulle on käynyt samoin!
Silloin olin kiitollinen etten koskaan harrasta seksiä heti tavattuani ja otan aina treffailun melko hitaanlaisesti.

törmäsin baarissa kivannäköiseen mieheen, juteltiin pitkään ja vaihdettiin puhelinnumerot, sovittiin treffeistä ja halattiin illan lopuksi.

Seuraavalla viikolla tämä mies tuli perheineen työpaikalleni ja hieman järkytyin, oli tosiaan niin uskottavasti saanut valheet kerrottua ja oikein pitkän kaavan mukaan ja menin halpaan täysin.

Sääliksi kävi vaimoakin ja lapsia, ei edes tiedä minkälaisen sian kanssa elää.

[QUOTE="ccc";26488298]Mistä tiedät että oli vaimo? jos oli sisko, kaveri, uusi tyytöystävä??[/QUOTE]

No olettaisin näin kun siinä keskenään olivat,voi toki olla et oli juurikin vaikka uusi tyttöystävä tai joku muu. Ja siis ei sillä mitään merkitystä kun en ole kiinnostunut mutta tuntuu tosi tyhmältä et jos onkin ollut sillon varattu...Ja juurikin kun minut on vuos sitte dumpattu toisen takia niin ikinä en haluis olla se toinen nainen tai yhtään mitenkään olla tekemisissä varattujen kanssa.

[QUOTE="vieras";26488328]No olettaisin näin kun siinä keskenään olivat,voi toki olla et oli juurikin vaikka uusi tyttöystävä tai joku muu. Ja siis ei sillä mitään merkitystä kun en ole kiinnostunut mutta tuntuu tosi tyhmältä et jos onkin ollut sillon varattu...Ja juurikin kun minut on vuos sitte dumpattu toisen takia niin ikinä en haluis olla se toinen nainen tai yhtään mitenkään olla tekemisissä varattujen kanssa.[/QUOTE]

hups tuli väärä nimi.

[QUOTE="lilliputti";26488333]hups tuli väärä nimi.[/QUOTE]

Ajattelet sitten olevasi niin erinomainen ettei mies sinun jälkeesi voi uutta edes ajatella, saatikka olla sen kanssa kävelyllä.

[QUOTE="vieras";26488446]Ajattelet sitten olevasi niin erinomainen ettei mies sinun jälkeesi voi uutta edes ajatella, saatikka olla sen kanssa kävelyllä.[/QUOTE]

No en tietenkään ajattele! :headwall:

[QUOTE="vieras";26488309]Missään ei lue että olisi mitään tapahtunut. Olit vaan, siis olit mitä?[/QUOTE]

Oletko vähän yksinkertainen. Mun lisäksi varmaan aika moni ymmärsi otsikon niin, että ap:lla on ollut yhden illan juttu sen miehen kanssa ja seksiä on harrastettu.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="Minna";26488807]Oletko vähän yksinkertainen. Mun lisäksi varmaan aika moni ymmärsi otsikon niin, että ap:lla on ollut yhden illan juttu sen miehen kanssa ja seksiä on harrastettu.[/QUOTE]

En. Asioista pitää osata puhua niiden oikeilla nimillä eikä kiertoilmaisuja käyttäen.

No jos se oli uusi tyttöystävä, tai entinen vaimo. Munkin vanhemmat pyörii edelleen yhdessä esim. kaupassa, vaikka ne on eronnut vuosia sitten. Juhliinkin mennään aina yhdessä perheenä, edelleen. Varmaan kyllä harvinaisempaa...tiedän.

On kyllä taas niin dillejä vastauksia, kyllä pitää olla tylsä elämä, jos ei muuta tekemistä ole kuin haukkua aloittajia. Ihme jengiä. En usko näiden urpojen olevan äitejä, veikkaisin keskenkasvuisia kakaroita...

Meitä ainakin on luultu oikeaksi perheeksi monesti, vaikka oikeasti ex käy vaan minun ja lasten kanssa siellä sun täällä monta kertaa viikossa. Ollaan parhaita kavereita, mutta ei muuta :)

[QUOTE="vieras";26488948]Miksi luulet että herkästi antavalle löytyisi sympatiaa? Muilla kun ei ole tapana jakaa persettä vastaantulijoille.[/QUOTE]

OooOooh, kyllä nyt sädekehä kiiltää. :cool:

Mitä väliä sinulle on, jos mies on pettänyt puolisoaan? Eihän se sinun vika ole eikä se asia edes sinulle kuulu. Ei kai jokaiselle yhden illan hoidolle kerrota koko elämäntarinaa, hyvä jos oikean nimen kertoo.

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä