Sain kyllä äsken päivän naurut

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Ei hitto, sain kyllä äsken oikeasti päivän naurut.
Vaimo soitti mulle äsken, kun oli käymässä kaupassa, että tähän autoon on tullut joku vakava vika - kytkin on kadonnut!
En osannut muuta kuin nauraa ja todeta, että se on automaatti. :D
Tajusi kyllä itsekin sitten sanottuaan lauseen ääneen, että tuossa ei ollut mitään järkeä ja tajusi vian "syyn" itsekin.
Kaippa ne raskaushormonit sitten tuollaista aiheuttaa.
Ei saisi nauraa, mutta :laugh:

Mitä se osti kaupasta?

Ei hitto, sain kyllä äsken oikeasti päivän naurut.
Vaimo soitti mulle äsken, kun oli käymässä kaupassa, että tähän autoon on tullut joku vakava vika - kytkin on kadonnut!
En osannut muuta kuin nauraa ja todeta, että se on automaatti. :D
Tajusi kyllä itsekin sitten sanottuaan lauseen ääneen, että tuossa ei ollut mitään järkeä ja tajusi vian "syyn" itsekin.
Kaippa ne raskaushormonit sitten tuollaista aiheuttaa.
Ei saisi nauraa, mutta :laugh:

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Meillä mies on haaveillut automaattivaihteisesta autosta. Pistän hanttiin, enkä ole suostunut, koska en "OSAA" ajaa kuin manuaalivaihteisella... Siis ymmärrän vaimoasi!

[QUOTE="viiden äiti";26487839]Meillä mies on haaveillut automaattivaihteisesta autosta. Pistän hanttiin, enkä ole suostunut, koska en "OSAA" ajaa kuin manuaalivaihteisella... Siis ymmärrän vaimoasi![/QUOTE]

Automaatti on helppo ajettava.

Heh. Mullakin automaatti, ja muutamaan otteeseen olen autoa lainannut niin ekana ihmetellään outoja vaihteita ja sitten sekunnin päästä mennään paniikkiin "onks tää joku automaatti??!!". Hassua, onhan se tuhottoman paljon helpompi ajaa kuin manuaali.

Voi vaimoa :) Itse en aikanaan millään meinannut tulla sinuiksi automaattivaihteisen kanssa, etsin koko ajan kytkintä jalalleni kääntyessä, järruttaessa jne... Sitten ajoin pitkästä aikaa manuaalivaihteisellamme, tuli rauhassa kadun päähän, aloin kääntää, ja tök - auto sammui. En muistanut koko kytkimen olemassa oloa enää...

Pakko peesailla! Ajokortti ehti olla 10 vuotta, ennen kun lähdin ensimmäistä kertaa automaatin rattiin. Pidin jalan ensi alkuun koukussa, ettei tule vahingossakaan polkaistua jarrua kytkimenä. :D

Helppo on ajaa ja aivan ehdoton mulle paljon ajavana - tiellä mukava päästellä, kun ei tarvitse "kepittää". Kaupunkiajossa ihan ehdoton .

Yhteistyössä