Onko Data homppeli?

• Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
[QUOTE="huoh";26487168]Toki toki, ja sä kuulut tähän ryhmään. Roikut niissä ketjuissa, missä tiedät olevan kritiikkiä, ja olet olevinaan niin kovaa-niin kovaa että..[/QUOTE]

Kerro toki missä olen nyt ollut "niin kova".

"huoh"
Kerro toki missä olen nyt ollut "niin kova".
Sun yleinen asenne on sellainen. Et välttämättä sitä huomaa, mutta yhtä varmasti kun atte-timppa löytyy uskisketjuista, sä löydyt näistä ketjuista, missä tuntuu että sun tehtävä on pelastaa ystävät kauheilta harmailta.

Et vaan näe metsää puilta. Osaat itsekkin olla ilkeä nikistä riippuen, tai väristä riippuen :) :flower: :D

Kepsis
Pistäkääs nyt merkille sellainen pieni juttu, että nämä pari dataan / astroon liittyvää ketjua missä olen ollut, on kaikki päätyneet siihen kun palstan ne "varsinaiset kovikset" ilmestyy paikalle vittuilemaan siitä kun ei ilmeisesti saa arvostella aiheetonta vittuilua.

Sehän ei ole ollenkaan yksinkertaisen ihmisen merkki että juoksee sanomassa samat henk koht haukut kerta toisensa jälkeen.

Pistäkääs nyt merkille sellainen pieni juttu, että nämä pari dataan / astroon liittyvää ketjua missä olen ollut, on kaikki päätyneet siihen kun palstan ne "varsinaiset kovikset" ilmestyy paikalle vittuilemaan siitä kun ei ilmeisesti saa arvostella aiheetonta vittuilua.

Sehän ei ole ollenkaan yksinkertaisen ihmisen merkki että juoksee sanomassa samat henk koht haukut kerta toisensa jälkeen.
Palstan kovikset!! :LOL: Ketkä on koviksia? :D :D

• Tykkää
Reactions: Lode-

Yhteistyössä