Hetken vertaistuksea, kiitos...

• Viestiketjun aloittaja "Pikkasen pläski"
  • Ensimmäinen viesti
"Pikkasen pläski"
Tämä on niiiin vaikeaa! Siis syömisen hillitseminen.
Pitäisikö kaappeihin laittaa joku hälytin, joka huutaisi aina tätä painoa, kun yrittäisin avata muuhun kuin tiettyihin aikoihin?

MIkä olisi kiva liikuntamuoto, kun lenkkeily ei kerta kaikkiaan iske ja seurassa saa paremmin tehtyä? Saleille ei pääse ja mökilläkin pitäisi voida ylläpitää. Onko vinkkejä?

T. 155/57

Carnival
[QUOTE="Pikkasen pläski";26485810]

MIkä olisi kiva liikuntamuoto, kun lenkkeily ei kerta kaikkiaan iske ja seurassa saa paremmin tehtyä? Saleille ei pääse ja mökilläkin pitäisi voida ylläpitää. Onko vinkkejä?

T. 155/57[/QUOTE]

Pyöräily?

Mulla menossa päivä 4. Päätin kokeilla painonhallintasettiä jolla kaverini on laihduttanut 4 kuukaudessa 18 kg. Kaksi ensimmäistä päivää pelkällä pirtelöllä + muut settiin kuuluvat juomat, oikein hämmästyin miten helppoa oli. Nyt seuraavat 10 päivää 1 kevyt ateria päivässä ja loput korvataan shakella. Tosi hyvältä tuntuu, oon mökillä eikä ole vaakaa mukana innolla odotan että pääsen huomenna kotiin punnitsemaan ja mittaamaan.
Mökillä mä hypin ja "juoksen" trampoliinilla ja himassa poljen cross trainerilla. Kovasti tekisi mieli mennä kesällä puistojumppaan. Tsemppia!

"Pikkasen pläski"
Kuulostaa kivalta.

[QUOTE="vieras";26485848]Huulihölkkä ja seksin harrastaminen yleensäkin on energiaa kuluttavaa hommaa, eikun siis lanteet liikkumaan ja melaa mekkoon![/QUOTE]

"vieras"
Laihduttaminen ei onnistu ilman sitkeyttä, luonteenlujuutta ja kärsivällisyyttä. Kaikki pikakuurit on hömppää, paino laskee kyllä mutta nousee takaisin jos et ole valmis muuttamaan elintapojasi loppuelämäksi. Liikuntaa kannattaa lisätä pikkuhiljaa kun tosi asia on se että ruokavaliolla lähtee paino ja liikunta on hyvä tuki siihen. Jos vaikka ensin pieniä kävelylenkkejä, mökillä voi lähteä vaikka metsään käveleen paljon mukavampaa kun suoraa tietä tallaaminen.

"Pikkasen pläski"
Kuulostaa tosi hyvältä, mutta en haluaisi, että kukaan huomaisi mun olevan "laihiksella".
Tämä taktiikka varmaan aiheuttaisi kuittailua. 18 kg??? Vau!

Tsemppiä sinulle!

Mulla menossa päivä 4. Päätin kokeilla painonhallintasettiä jolla kaverini on laihduttanut 4 kuukaudessa 18 kg. Kaksi ensimmäistä päivää pelkällä pirtelöllä + muut settiin kuuluvat juomat, oikein hämmästyin miten helppoa oli. Nyt seuraavat 10 päivää 1 kevyt ateria päivässä ja loput korvataan shakella. Tosi hyvältä tuntuu, oon mökillä eikä ole vaakaa mukana innolla odotan että pääsen huomenna kotiin punnitsemaan ja mittaamaan.
Mökillä mä hypin ja "juoksen" trampoliinilla ja himassa poljen cross trainerilla. Kovasti tekisi mieli mennä kesällä puistojumppaan. Tsemppia!

"Pikkasen pläski"
Olet oikeassa. Semmoinen turhan pupeltaminen pitää ensin katkaista kuin seinään. Ja
se liikunta varmaan on oleellisinta.
On tämä haasteellista!

[QUOTE="vieras";26485877]Laihduttaminen ei onnistu ilman sitkeyttä, luonteenlujuutta ja kärsivällisyyttä. Kaikki pikakuurit on hömppää, paino laskee kyllä mutta nousee takaisin jos et ole valmis muuttamaan elintapojasi loppuelämäksi. Liikuntaa kannattaa lisätä pikkuhiljaa kun tosi asia on se että ruokavaliolla lähtee paino ja liikunta on hyvä tuki siihen. Jos vaikka ensin pieniä kävelylenkkejä, mökillä voi lähteä vaikka metsään käveleen paljon mukavampaa kun suoraa tietä tallaaminen.[/QUOTE]

"Pikkasen pläski"
Kiitos! Tuo oli ihan uusi liikuntamuoto, joka kuulostaa mielenkiintoselta. Siis tuo painojen
kanssa vedessä läträäminen! Ei muuta kun painot jalkoihin ja järveen. :D

[QUOTE="hmm";26485918]Voiko siellä mökikllä uida? Vedessä voi myös harrastaa jumpaa vaikka painojen kanssa.[/QUOTE]

Yhteistyössä