HuOmenta !

Suloista sunnuntaita :)

Mulla on pirrrteä olo, takana kunnon yöunet taasen.
Kohta juoksemaan hiljaiseen kaupunkiin.

Tytsi palailee tänään leiriltä, onkin ollu tässä mammalla ikävä :D:heart:

Jaaha,,, päiväksi lupaakin sitten sadetta :)

Huomenta. Heräsin sateeseen, jostain pääni perukoilta ponnahti esiin termi "haistakaa v**tu -sää". :ashamed:
Se liittyy ihan vaan siihen, etten edes ymmärrä miten kovaa noita sadepisaroita voi maahan viskoa. Todella kovaa.

Nukahdin kesken Notting Hillin, mutta luultavasti pariskunta sai toisensa ja loppu oli ällöttävää siirappia. Uni ei tuntunut kovin tärkeältä viime yönä kun heräilin mihin sattuu.

Meidän piti tänään lähteä kaverin kanssa metsiä samoamaan, mutta mun täytynee jänistää. Jospa se suostuisi seikkailemaan teekupposen ääressä kotonaan.. :snotty:

Huomenta!

Juu kovasti tuli yöllä (ja aamullakin) vettä! Ny ei just sada, mutta kostea päivä taitaa olla tulossa. Mut jotenkin se ei hirveenä haittaa - eilen oli niin superpäivä, että ny voikin ottaa vähän iiisimmin :)

Huomenta! Vauvan kanssa istuskellaan parvekkeella aamukahvilla, täälläkin on pilvistä mutta lämmintä. Hereillä on oltu jo hyvä tovi. Rauhallinen päivä tiedossa, kauppaa ja ruuanlaittoa ja sellaista! Lenkille aion minäkin, tai jos sataa, niin on mentävä katsastamaan naapurissa oleva kuntosali :) Muksaa sunnuntaita!

Minni harmaana
Huomenta.
Eilen tais olla varpajaiset... En edes halua tietää niistä.

Tänään aion kumminkin tehdä tyttären perheelle muussia, kastiketta ja lihamureketta. Paljon. :)

7thHeaven
Huomenta!

Tänään Ikeaan hakemaan pikkukrääsää ja tsekkaamaan vähän lipastoja ja senkkejä, wuhuu!
Ikeassa on varmaan ilmassa jotain ilokaasua kun siellä tulee niin onnelliseks.
Mun mies näyttää jo valmiiksi tältä: :mad:, mutta onneks anoppi lähtee matkaan.

Ei varmaan kannattais lukea näitä blogeja ennen reissua....

Huomenta!
Vähän helpottaa, kun ulkona ei ole nyt niin kovin lämmin.
Illalla ukkonen pauhasi jonkun verran, meillähän ei tietenkään sitten maltettu nukkua.
No nukuttiin me onneks aika pitkään kuitenkin. |O

7thHeaven
Mun mies näyttää jo valmiiksi tältä: , mutta onneks anoppi lähtee matkaan.

:D:D
:D No, onko täällä jollakin mies joka hihkuu innosta kun pääsee huonekalutaivaan (helvetin) äärelle kahden hösöttävän naisen kanssa?
"Hei mitä mieltä oot, eiks tää sopis hyvin eteiseen, hei katos tää sopii täydellisesti olkkarin seinän sävyyn?!? No, kerro, kyllä sun pitää tietää, sano nyt jotain!"

...

• Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta, eilinen lääkärireissu kannatti! :)
Ei mulla mitään pusutautia ole vaan selkeä angiina. Eli tk lääkäri antoi väärän diagnoosin eikä muutenkaan tehnyt tarvittavia testejä.

Tänään olo jo paljon parempi ja jaksan olla jalkeilla :) Antibootit puree angiinaanki ja kurkku on jo ihan älyttömästi parempi.
Jos vatta ei sattuis edelleen, ni loikkisin riemusta :D

Eli ihanaa aamua kaikille :heart:

Yhteistyössä