"sinuna hakisin apua", "hae apua!", "Hakeudu hoitoon!"

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Tällä palstalla neuvotaan kutakin vuoronperään noin tekemään, ja olen itsekin syyllistynyt samaan.

MUTTA, luuletteko :xmas: että joku hakeutuisi hoitoon kun sinä niin kehotat tekemään? :cool:

Prrrrr. "Mielenterveyskeskuksessa!"
"Haloo, akaatti täältä kasplussan mitäs nyt-palstalta, hei. Olisin varannut teiltä psykiatrille aikaa, koska Anatolia, Lilii Lisänimetön ja Kepsis käskivät niin tehdä. Tarvitsen myös lääkityksen. Koska teille sopisi tulla?"
"Aika menee valitettavasti tuonne lokakuulle. Sopisiko 14.päivä kello kymmenen aamulla?"
"Se sopii, kiitos ja näkemiin!"
"Hei vaan ja tervetuloa!"

• Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ
"vieras"
Kyllä se varmaan toimii ihan yhtä hyvin, kuin se JSSAP-juttu. Se sika jätetään jos jätetään, mutta tuskin täältä saadun neuvon mukaan. Toisaalta täällä onnitellaankin ihan kummallisista asioista, oikein laumana rynnätään onnittelemaan, vaikka joku on tehnyt varsin kummallisia asioita, pitää saada se oma nikki äkkiä sinne onnittelupinoon, että tiedetään kuinka avarakatseista sitä ollaan.

[QUOTE="vieras";26480782]Kyllä se varmaan toimii ihan yhtä hyvin, kuin se JSSAP-juttu. Se sika jätetään jos jätetään, mutta tuskin täältä saadun neuvon mukaan. Toisaalta täällä onnitellaankin ihan kummallisista asioista, oikein laumana rynnätään onnittelemaan, vaikka joku on tehnyt varsin kummallisia asioita, pitää saada se oma nikki äkkiä sinne onnittelupinoon, että tiedetään kuinka avarakatseista sitä ollaan.[/QUOTE]

Mistä kummallisuuksista täällä onnitellaan? Yleensä huomaan vain sain vauvan/plussan/miehen. Niissä nyt en jaksa kauheasti kukkia heitellä, mutta kerro heti, missä löytyy kummallisten onnittelujen ketju!

"sivullinen"
Se on tää kasvottomuus netissä-helppoa heitellä mitä vaan.
Jotakin on mies/nainen pettänyt-> jätä se, minä ainakin jättäisin....no sitten annetaan erehtyväiselle ihmiselle toinen mahdollisuus -> se tekee sen uudelleen, kerran pettää = aina pettää...

Jokainenhan meistä elää omaa elämää,toki kommenttia tulee asiaan kuin asiaan, mutta se onkin sitten jo eri juttu kuinka ne otetaan vastaan.Ja toteutetaanko niitä koskaan..

mäekajamuutsitte
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26480796:
Mistä kummallisuuksista täällä onnitellaan? Yleensä huomaan vain sain vauvan/plussan/miehen. Niissä nyt en jaksa kauheasti kukkia heitellä, mutta kerro heti, missä löytyy kummallisten onnittelujen ketju!
Pika-avioliitto-onnittelut on kummallisia kun normaalisti niistä olisi kehotettu... noh, hakeutumaan hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja mäekajamuutsitte;26480941:
Pika-avioliitto-onnittelut on kummallisia kun normaalisti niistä olisi kehotettu... noh, hakeutumaan hoitoon.
Nooo, ei kannata itkeä kaatunutta maitoa. Eiku. Siis. :xmas:

Siinä vaiheessa kun kaksi ihmistä on sanonut tahdon, on syytä onnitella. Jos tekee mieli kehottaa hoitoon, se kannattaa tehdä jo aiemmassa vaiheessa.

Saabbi
Ei sitä pääse joitoon tuosta vaan, vaikka yrittäis hakeutuakin.
Yritin itsari, mulla on ahdistus- ja persoonallisuushäikkä. Meriitit eivät meinanneet riittää, että olisin saanut mitään keskusteluapua. Ei vaikka olen äiti-ihminen. Tappelin asiasta kuukausia, että saan joka toinen viikko käydä 45 minuuttia juttelemassa psykologin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja mäekajamuutsitte;26480941:
Turha on pyytää hakeutumaan hoitoon, kun olen jo käynyt. Siellä todettiin että täysin terve mutta neurologisia omalaatuisuuksia löytyy :D

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Turha on pyytää hakeutumaan hoitoon, kun olen jo käynyt. Siellä todettiin että täysin terve mutta neurologisia omalaatuisuuksia löytyy :D
Sekin vielä luo oman ulottuvuutensa - koko tälle aloitukselle. Kuinkas teille "jo hoidetuille" pitäisi sitten sanoa... Palaa hoitoon? Haasta lääkärisi? :D

Luniskin taitaa jo olla hoidettu tapaus, joten turha toivotella hoitoon enää. :snotty:

• Tykkää
Reactions: Data
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26481105:
Sekin vielä luo oman ulottuvuutensa - koko tälle aloitukselle. Kuinkas teille "jo hoidetuille" pitäisi sitten sanoa... Palaa hoitoon? Haasta lääkärisi? :D

Luniskin taitaa jo olla hoidettu tapaus, joten turha toivotella hoitoon enää. :snotty:
Juu, hoidettu on 20 vuotta, mutten vieläkään ole "normaali".

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26481105:

Mun yks kaveri aina sanoo, siis jos sen mielestä mainitsen jonkun hieman liian oudon jutun itsestäni, että "Tuo on kyllä vain sinun ja sinun psykiatrisi välinen asia" :D

• Tykkää

Yhteistyössä