V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla odottaa tuo Verta sakeampaa. Yhtäkään kirjaa en vielä ole Charlaine Harrikselta lukenut enkä ensin tajunnut, ettei tuo ole ensimmäinen osa. Vähän harmittaa, mutta nappasin vaan mukaan, kun kirjastosetä suositteli![]()
Kesken on ollut jo kuukausitolkulla:
Väntänen, Monroe & McCoy / HAnoi Rocks. All those wasted years
Odottelee seuraavaksi:
Välipakka & Lehtosaari / Sata tapaa tappaa sielu. Narsismin uhrit kertovat.
Lapsi 44 (Tom Rob Smith)
Salainen puhe (Tom Rob Smith)
Julmetun hyviä kirjoja, mutta tuskin sopivat herkimmille lukijoille. Suosittelen!
Juuri aloitin kirjaa Sokea rakkaus (Donna Leon). Vielä en osaa sanoa kirjasta mitään, kun olen vasta sivulla 46.
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26453640:Luulisin löytyvän. Se on ollut ihan mielenkiintoinen sarja. Vähän erilainen lähistymiskanta kuin muilla. Ei kannata mitään Twilight-hömpötystä odottaa noista kirjoista.![]()
Tässä lyhykäisesti arvostelun poikasta ekasta osasta:
Del Toro Guillermo Hogan Chuck: Vitsaus
Aluksi kirja vaikuttaa Robin Cook, Michael Palmerin tyyppiseltä sairaala/tartuntatauti-jännäriltä, mutta sitten tulee mukaan nämä nyt niin muodikkaat vampyyrit. Tässä kirjasarjassa vampyyrit eivät ole ylikauniita, eivätkä ne kilpaile jokaisessa kohtauksessa paitojaan pois päältä repivien ihmissusien kanssa. On keksitty ihan uusi lähestymistapa vampyyreihin, mutta silti tämän tyyppinen kirjallisuus on jo niin monta kertaa kirjoitettua.
Kirjoitustyylistä tulee väkisin mieleen, että herrat Del Toro ja Chuck ovat nähneet trilogiansa jo valmiiksi elokuvana tai sarjana. Miljöö ja tapahtumat vaihtuvat kuin 24:ssa konsanaan. Se häiritsee alkuun, mutta siihenkin tottuu.
Kirja pitää hyvin otteessaan ja on paikoin jännittäväkin. Kirjan tyyli yhdistää lääketieteellisten jännärien ystävät kauhun/jännityksen ystäviin. Nähtäväksi jää, että pitkitetäänkö sarjaa turhaan kolmeosaiseksi vai onko kirjailijoilla ihan oikeasti ideoita pitää lukijaa otteessaan kolmen kirjan verran.
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26453640:Luulisin löytyvän. Se on ollut ihan mielenkiintoinen sarja. Vähän erilainen lähistymiskanta kuin muilla. Ei kannata mitään Twilight-hömpötystä odottaa noista kirjoista.![]()
Tässä lyhykäisesti arvostelun poikasta ekasta osasta:
Del Toro Guillermo Hogan Chuck: Vitsaus
Aluksi kirja vaikuttaa Robin Cook, Michael Palmerin tyyppiseltä sairaala/tartuntatauti-jännäriltä, mutta sitten tulee mukaan nämä nyt niin muodikkaat vampyyrit. Tässä kirjasarjassa vampyyrit eivät ole ylikauniita, eivätkä ne kilpaile jokaisessa kohtauksessa paitojaan pois päältä repivien ihmissusien kanssa. On keksitty ihan uusi lähestymistapa vampyyreihin, mutta silti tämän tyyppinen kirjallisuus on jo niin monta kertaa kirjoitettua.
Kirjoitustyylistä tulee väkisin mieleen, että herrat Del Toro ja Chuck ovat nähneet trilogiansa jo valmiiksi elokuvana tai sarjana. Miljöö ja tapahtumat vaihtuvat kuin 24:ssa konsanaan. Se häiritsee alkuun, mutta siihenkin tottuu.
Kirja pitää hyvin otteessaan ja on paikoin jännittäväkin. Kirjan tyyli yhdistää lääketieteellisten jännärien ystävät kauhun/jännityksen ystäviin. Nähtäväksi jää, että pitkitetäänkö sarjaa turhaan kolmeosaiseksi vai onko kirjailijoilla ihan oikeasti ideoita pitää lukijaa otteessaan kolmen kirjan verran.
Juu, kausittain menee mullakin. Nyt on vahvasti Pratchett-kausi.Mä olen erikoistunut kaikkiruokaisesta kirjojen ahmijasta aika valikoituun joukkoon kirjailijoita. King, Card, Banks, Pratchett ja Gaiman ovat nykyään hovikirjailijoita, muita luen, jos joku ehdottomasti suosittelee hyväksi.
hei Kais, Kingi fanina suosittele mulle jotain uutta kirjailijaa, siis jotain, jolla yhtä vangitseva tyyli kertoa ja jota jaksaa lukea?Juup, miulla on nyt King, James Patterson, Joy Fielding ja Charlaine Harris, joiden
kirjoja luen, välillä oli Kaari Utrio tai jääkansan tarina.
Viimeksi luin Simon Beckettin Kuoleman anatomian, nyt on kesken Onnistunut imetys (Deufel ym).
Seuraavana lukemista odottaa samaisen Beckettin Kuolleiden kuiske.
hei Kais, Kingi fanina suosittele mulle jotain uutta kirjailijaa, siis jotain, jolla yhtä vangitseva tyyli kertoa ja jota jaksaa lukea?
vastaan, kyllä heillä on![]()
hei Kais, Kingi fanina suosittele mulle jotain uutta kirjailijaa, siis jotain, jolla yhtä vangitseva tyyli kertoa ja jota jaksaa lukea?
James Patterson on hyvä, ei tosin ole kauhua.
Dean Koonzin kirjoista oon tykänny.
Peter Straub samoten.
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26454048:Koontz kirjoittaa välillä paremmin kuin King. Mulle tuli jossakin kohtaa kiintiö Kingiä täyteen. Mielestäni King alkoi toistaa itseään liikaa. En ole varmaan kymmeneen vuoteen lukenut yhtään Kingin kirjaa, pitäisi varmaan lukea yksi uudempi, jos vaikka olisin päässyt kyllästymisestä yli.![]()
Mä en ole koskaan Koontzista innostunut, en tiedä miksi.
jälleen kerran kesken ainakin kymmenen opusta, joista aktiivisessa luennassa
Pilvilinna, joka romahti
Pelastakaa pojat
Linnunradan käsikirja liftareille (taas)
Kylmän kosketus
Taru Sormusten herrasta (moneskohan kerta, taas)