Lidlin vaipat on ihan paskoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ettäs tiedätte.

Housuvaipat on muutoin ihan jees, mutta ne on kovasti pientä kokoa. Muistaakseni nuo kilot tuossa 5 koossa oli 22kg vaiko peräti 25 kg saakka, mutta kyllä ne varsin nafteja on meidän 17-kiloisellemme.

Ja sitten ne teippivaipat. Ne on niin paskoja, kun vaan voi paskoja vaippoja olla. Tai siis, kyllä ne pelittää päällä sen muutaman tunnin, mutta auta armias, jos se sama vaippa pitäisi pukea uudelleen päälle. Me on käytetty paketista 1/4 ja jo neljästä vaipasta on tarrat jääneet käteen, kun vaippa on riisuttu.

Milläs sitä sitten enää pukee uudelleen päälle?

Noh, onneksi lapsi tuli kuin taikaiskusta kokonaan kuivaksi, eli vaippoja ei enää tarvita. Siirretään nuo pienemmän käyttöön, jolla vaippa ei ole niin usein kuiva, eikä uudelleenkäyttöä tule. Ehkä ne sitten sen kestää, mitä pitääkin.

Anteeksi typeryyteni, mut miks ihmeessä kerran jalassa ollut teippivaippa pitäs pukia uudelleen päälle?Mä vaihdan ainakin aina uuden, vaikka vanha olis käytännössä kuiva..

Mun mielestä ne on toiminu ihan hyvin ne vaipat..

Anteeksi typeryyteni, mut miks ihmeessä kerran jalassa ollut teippivaippa pitäs pukia uudelleen päälle?Mä vaihdan ainakin aina uuden, vaikka vanha olis käytännössä kuiva..

Mun mielestä ne on toiminu ihan hyvin ne vaipat..

Vaihdatko lapsen pikkaritkin aina joka pottakäynnin jälkeen? Tuskin, joten miksi vaippa pitää joka kerta vaihtaa uuteen, jos se on kerran puhdas?

Toki me siitä huolta pidetään, ettei samaa vaippaa sataa kertaa käytetä, mutta vuorokausi ollaan voitu yhdellä vaipalla mennä (käytännössä siis yhdet päikkärit ja yksi yö, päivisin lapsella on pikkarit jalassa) ja kyllä vaipan pitäisi sellainen käyttö kestää, vaikka se kuinka kertakäyttöinen onkin.

Tai siis Liberot ainakin kestää. Ei koskaan mitään ongelmaa niiden kanssa. Nature (tjms.) vaippojen kanssa oli myös tuota "teippi jää käteen" ongelmaa aikoinaan, joten niitäkin käytimme vain yhden pakkauksen verran.

joo yhet pissat riittää meillä siihen että kosteus tulee läpi vaipasta housuihin, tuota teippi hommaa en oo hoksannu kun avataan ne vaan kun vaihdetaan vaippa pois..

Mikä siellä Lidlissä ei olisi paskaa? Joka viikko saa lukea uutisia miten kaikkea lihasta vitun kahvimukeihin vedetään pois markkinoilta milllon minkäkin vaaran vuoksi

Yhteistyössä