Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:No voi kyllä, mutta minusta unkarinsyreeni kasvaa selvästi korkeammaksi. Aidanteena on ihan kiva, kun olisi erilaisia syreenejä sekaisin. Mm kukinta on silloin pidempi (kun kukkivat eri aikaan). Mulla on nyt niitä tavallista&unkaria tossa sekaisin kasvamassa ja nuokkua olisi myös kiva saada
Alkuperäinen kirjoittaja SariK:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:No voi kyllä, mutta minusta unkarinsyreeni kasvaa selvästi korkeammaksi. Aidanteena on ihan kiva, kun olisi erilaisia syreenejä sekaisin. Mm kukinta on silloin pidempi (kun kukkivat eri aikaan). Mulla on nyt niitä tavallista&unkaria tossa sekaisin kasvamassa ja nuokkua olisi myös kiva saada
eli siis kun mulla tarkotus saada hiukan näkösuojaa niin tuo unkarinsyreenikö olisi paras? Kuinka kova on leviämään? Mikä on nuokku?![]()
Unkarinsyreenissä on muistaakseni isommat kukat ja kestävät kauemmin kukkia. Tavallinen syreeni on pienempi kukkainen ja hennompi jotenkin, tosin taitaa olla kasvultaan sitten tuuheampaa lajia. Aidanteeksi minusta sopivampi.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:No voi kyllä, mutta minusta unkarinsyreeni kasvaa selvästi korkeammaksi. Aidanteena on ihan kiva, kun olisi erilaisia syreenejä sekaisin. Mm kukinta on silloin pidempi (kun kukkivat eri aikaan). Mulla on nyt niitä tavallista&unkaria tossa sekaisin kasvamassa ja nuokkua olisi myös kiva saada
eli siis kun mulla tarkotus saada hiukan näkösuojaa niin tuo unkarinsyreenikö olisi paras? Kuinka kova on leviämään? Mikä on nuokku?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SariK:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:MInä en tykkää yhtään unkarinsyreenistä. Vanha puska ja kukinta on tosi vaatimaton.
Radikaali leikkaus ja keväällä tai oikeasti kesällä se on taas kukassaan. Muistelen et ois kannattanut jo heti kukinnan jälkeen leikata voit nytkin leikat, joku kohtaa sanoo toisin varmaan. Mie olen leikannut mun pensaita ja puita sillo ku tuntuu eikä ne oo kuolleet mikään. Omena ja yleensä marjapensaat jne. niillä on ne omat "metkunsa"
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SariK:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:No voi kyllä, mutta minusta unkarinsyreeni kasvaa selvästi korkeammaksi. Aidanteena on ihan kiva, kun olisi erilaisia syreenejä sekaisin. Mm kukinta on silloin pidempi (kun kukkivat eri aikaan). Mulla on nyt niitä tavallista&unkaria tossa sekaisin kasvamassa ja nuokkua olisi myös kiva saada
Unkarinsyreenissä on muistaakseni isommat kukat ja kestävät kauemmin kukkia. Tavallinen syreeni on pienempi kukkainen ja hennompi jotenkin, tosin taitaa olla kasvultaan sitten tuuheampaa lajia. Aidanteeksi minusta sopivampi.
Alkuperäinen kirjoittaja SariK:Alkuperäinen kirjoittaja pisti silmään:Alkuperäinen kirjoittaja SariK:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:No voi kyllä, mutta minusta unkarinsyreeni kasvaa selvästi korkeammaksi. Aidanteena on ihan kiva, kun olisi erilaisia syreenejä sekaisin. Mm kukinta on silloin pidempi (kun kukkivat eri aikaan). Mulla on nyt niitä tavallista&unkaria tossa sekaisin kasvamassa ja nuokkua olisi myös kiva saada
Hupsis, mikä näistä kommenteista toistepäin? luulenpa et mun vastaus?
Alkuperäinen kirjoittaja SariK:[Mikä siis on radikaali? Ihan kaikki poisko?
ku sireeni kukkii pitääkö sen kukkimisen jalkeen leikata kuivat kukat pois ja jos niin leikataanko ne kesällä kukinnan jälkeen vai seuraavana keväänä