Jos lapselle antaa nimeksi Robin, niin tuleeko kaikille mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mulle tällä hetkellä tulee laulaja-Robin mieleen, kun likan huone on sen julisteita pullollaan.
Varmaan muistan Robinin vielä vuosienkin päästä, vaikkei enää olis in.
Mutta so what!:rolleyes:

Robin on tosi kiva nimi. Itselläni tulee mieleen lahjakas ja erittäin kaunis näyttelijä, Sean Pennin eksä, Robin Wright (Penn). Ja Robin Hood, tietty. Ja Batmanin Robin.

Kaikki upeita Robineita, siis. :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";26441933]Eikös teillä ollut jo yhdessä vaiheessa nimi jo päätetty?[/QUOTE]

Oli, ja se nimi seisookin sairaalan papereissa. Mutta nyt on alkanut iskeä viime hetken "paniikki"...muistaakseni koin saman kyllä 2 ekan lapsenkin kanssa, ja nimiksi tuli silti ne, jotka oltiin sairaalaankin alunperin ilmoitettu. Ehkä nytkin, sen näkee sitten :)

Ei tuu mieleen. Kaunis niimi musta on.

Otsikon perusteella yritin keksiä, mitä Robinista tulis mieleen, ja mulle tuli vaan Batman. :D Mut sekin siis siksi, että mietin, mitähän pitäis tulla mieleen...

• Tykkää
Reactions: PaulKohelo
[QUOTE="vieras";26442010]Ei se siellä ole sen enempää miehen kuin naisenkaan nimi. Joko olet päässyt kotiin, muuten?[/QUOTE]

En ole. Täällä samassa paikassa ollaan edelleen. :whistle:

[QUOTE="vieras";26442054]Kauanko se unelmaloma vielä kestää? (oikeasti: onko ollut kivempia päiviä nyt?)[/QUOTE]

On tässä vielä pitkän aikaa lomaa jäljellä. Nyt on mennyt paremmin, minua on tosin alkanut nyt vituttamaan nämä paikalliset ihmiset, jatkuvasti yrittävät huijata kaikessa ja jatkuva tinkiminen myös inhottaa jo. Siihen menee niin paljon aikaa ja täällä nämä myyjät ovat vielä jotenkin tosi töykeitäkin, käyvät käsiksi jne. eivätkä ole edes miehiä.

On tässä vielä pitkän aikaa lomaa jäljellä. Nyt on mennyt paremmin, minua on tosin alkanut nyt vituttamaan nämä paikalliset ihmiset, jatkuvasti yrittävät huijata kaikessa ja jatkuva tinkiminen myös inhottaa jo. Siihen menee niin paljon aikaa ja täällä nämä myyjät ovat vielä jotenkin tosi töykeitäkin, käyvät käsiksi jne. eivätkä ole edes miehiä.

Etkö vihjaisi minne päin olette menneet? Muistan, kun kyselit vinkkejä matkaa varten. Olen ymmärtänyt, että olette Suomesta itäänpäin, mitä aikavyöhykkeeseen tulee ja että netti on varsin hyvin käytössä, kun olit kymmenkunta tuntia netissä silloin yhtenä päivänä. Ja pizzasta tykätään:)) Eikä sinulla pitänyt olla juurikaan lomaa mutta nyt onkin sitten.

[QUOTE="vieras";26442140]Etkö vihjaisi minne päin olette menneet? Muistan, kun kyselit vinkkejä matkaa varten. Olen ymmärtänyt, että olette Suomesta itäänpäin, mitä aikavyöhykkeeseen tulee ja että netti on varsin hyvin käytössä, kun olit kymmenkunta tuntia netissä silloin yhtenä päivänä. Ja pizzasta tykätään:)) Eikä sinulla pitänyt olla juurikaan lomaa mutta nyt onkin sitten.[/QUOTE]

Netti täällä on kyllä tosi huono, tai siis toimii tosi hitaasti. Olemme Itä-Aasiassa. =) En muistaakseni tosin ole kymmentä tuntia ollut täältä koskaan netissä. Yleensä tulen näin puolen yön aikoihin tänne nettiin.

Robin Hood tulee mieleen ja Alphatownin biisi alkoi heti soimaan päässä ... http://www.youtube.com/watch?v=cGG4TESi-ZY&feature=related

Kiva nimi mielestäni. Persoonallinenkin. Laittakaan vaan vauvan nimeksi.

Yhteistyössä