Jos lapselle antaa nimeksi Robin, niin tuleeko kaikille mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anatolia

Aktiivinen jäsen
24.08.2010
32 527
5
36
...se laulajapoika?

Mietin tässä nääs nimeä poitsulle, ja Robin oli vuosia yksi suosikeistani, mutta sitten tuli Frontside Ollie ja "pilasi" nimen. Vai pilasiko?

En kyllä jaksa uskoa, että kukaan muistaa laulaja-Robinia parin vuoden päästä enää.

Yksi nimi (tai siis 2 nimeä, eka ja toka) on kyllä sairaalaan jo ajat sitten annettu, mutten ole niistä ihan varma kuitenkaan. Ehkä. Kai sen näkee sitten, kun näkee lapsen, että onko nimi sopiva vaiko ei.

[QUOTE="vieras";26441891]Mitä tarkoitat? Jos RP jatkaa uraansa vielä vuosien ajan niin epäiletkö että media ei pidä häntä enää julkisuudessa?[/QUOTE]
No mä uskon, että se on parin hitin ihme, joka ei jaksa kiinnostaa juuri ketään enää parin vuoden päästä.

Unessa näin, että pojan nimi oli Austin.

Mutta se on ehkä hiukan liian amerikkalainen, vaikka kovasti kyllä miellyttääkin. Sitäpaitsi, googlasin sen olevan yksi versio nimestä August, joka on meiltä suvusta löytyvä nimi, jota kovasti haluaisin yhdeksi nimeksi pojalle, mutta en tiedä tuleeko sitä annettua...

Blääh. Ärsyttää, kun ei vielä tiedä, mikä nimeksi ihan oikeasti ja lopullisesti tulisi.

[QUOTE="vieras";26441906]..niinkuin kaikki muutkin seitsennumeroisen määrän youtubessa katsojia saaneet muusikot =)[/QUOTE]
Vanilla Icen Ice Ice Baby on saanut kahdeksannumeroisen määrän katsojia...jos tuo siis on joku mittari :D

[QUOTE="vieras";26441906]..niinkuin kaikki muutkin seitsennumeroisen määrän youtubessa katsojia saaneet muusikot =)[/QUOTE]

hihih, mahtava määritelmä menestyksestä tavalla, jota ei ollut olemassa 5 vuotta sitten eikä varmaan ole viiden vuoden päästä.

[QUOTE="jeea";26441908]Musta Robin on tosi kiva nimi, mutta mä vähän luulen, että aika moni tulee nimeämään lapsensa Robiniksi. Toivottavasti ei. Mutta nimi on kiva ja anna ihmeessä. :)[/QUOTE]
No sitä mäkin "pelkään" :D. En halua, että samassa pk:ssa on Robin K, Robin B ja Robin L...

Unessa näin, että pojan nimi oli Austin.

Mutta se on ehkä hiukan liian amerikkalainen, vaikka kovasti kyllä miellyttääkin. Sitäpaitsi, googlasin sen olevan yksi versio nimestä August, joka on meiltä suvusta löytyvä nimi, jota kovasti haluaisin yhdeksi nimeksi pojalle, mutta en tiedä tuleeko sitä annettua...

Blääh. Ärsyttää, kun ei vielä tiedä, mikä nimeksi ihan oikeasti ja lopullisesti tulisi.

Me keksittiin SE OIKEA nimi kun poika oli kolme viikkoa. Siihen asti piti tulla toinen nimi, mutta ei koskaan tuntunut ihan oikealta. Sitten selailtiin vielä huvin vuoksi nimilistaa, ja napsahti.

Robin on ihan kiva nimi. Sitä paitsi mä tykkään siitä laulaja-Robinista, joten mulle ei ainakaan tule mitään pahoja fiiliksiä, jos jonkun nimi on Robin :). Eri juttu jos nimeäisit pojan Tauskiksi tai Dannyksi.

Ei tule mieleen. Muutenkin hieman "munatonta" se, että jos tykkää jostain nimestä, niin ei voisi antaa sitä jos jollain julkkiksella, joka ollut nelisen kuukautta julkisuudessa, on sama nimi.

Tulee ainakin mulle mieleen. Noh ehkä parin vuoden päästä ei enää, mutta sitähän ei voi kukaan tietää. :)

Robin on aika harvininainen nimi. Laita vain, jos itse tykkäätte.

Yhteistyössä