Oletko ikinä ollut takaa-ajossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kerran erehdyin treffeille jonkun pikkurikollisen kanssa. Kuulin ohimennen hänen puhuvan kahvilan tuulikaaapissa puhelimeen (meni siis kesken treffien vastaamaan, mä kävin hakemassa lisäkupin kahvia sillä välin) ja puhelussa sovittiin omituisista paketin toimituksista yms kummaa. Päätin sitten treffien jälkeen seurata tyyppiä, kun halusin tietää pitivätkö komea ulkomuoto ja mukava luonne takanaan jotain synkempää. Päädyin jonnekin ihme teollisuusalueelle, missä mies tapasi jotain venäjää puhuvia tyyppejä. Ne hoksasivat mut, kun kompastuin tyhjään metallipurkkiin. Lähdin karkuun, tyypit ajoivat autolla perässä, mutta onnistuin onneksi juoksemaan parin rakennuksen läpi ja ehdin lopulta hypätä myöhäiseen bussiin pysäkiltä. Keskustassa onnistuin karistamaan ne kannoiltani.

No kerran erehdyin treffeille jonkun pikkurikollisen kanssa. Kuulin ohimennen hänen puhuvan kahvilan tuulikaaapissa puhelimeen (meni siis kesken treffien vastaamaan, mä kävin hakemassa lisäkupin kahvia sillä välin) ja puhelussa sovittiin omituisista paketin toimituksista yms kummaa. Päätin sitten treffien jälkeen seurata tyyppiä, kun halusin tietää pitivätkö komea ulkomuoto ja mukava luonne takanaan jotain synkempää. Päädyin jonnekin ihme teollisuusalueelle, missä mies tapasi jotain venäjää puhuvia tyyppejä. Ne hoksasivat mut, kun kompastuin tyhjään metallipurkkiin. Lähdin karkuun, tyypit ajoivat autolla perässä, mutta onnistuin onneksi juoksemaan parin rakennuksen läpi ja ehdin lopulta hypätä myöhäiseen bussiin pysäkiltä. Keskustassa onnistuin karistamaan ne kannoiltani.

*ja sitten heräsin ja huomasin kaiken olleen vain unta*

-
No tavallaan, mutta eipä tuo kovin vakavamielinen takaa-ajo ollut.
Pari vuotta sitten olin lähdössä Helsinkiin ja olin hakemassa firmalta papereita.
Edellisellä viikolla oltiin tilattu ISO sorakasa, jotta laitetaan piha viimeisen päälle kuntoon.
Firmalle menevällä tiellä sitten tuli auto vastaan, joka veti perässään oli peräkärryllistä soraa ja kello oli kuusi aamulla.
Ei muuta kun oma auto ympäri soravarkaiden perään - nelisen kilometriä ajelin perässä ja ajoin rinnalle ja pysäytin heidät ja tiedustelin soranottolupaa.
Noh, paikkakuntalaisia oli ja veivät sorat takaisin . :D
Että eipä tuota ihan takaa-ajoksi voi sanoa.

Olin silloiselle panolleni ja hänen kavereilleen kuskina, hän huuteli kännissä auton ikkunasta jotakin, ja saatiin peräämme 2 autoa... :O mua käskettiin ajamaan lujempaa (kaupungissa). Toinen autoista ajoi edelle ja yritti saada minut hidastamaan tai kiilattua mut tien sivuun. Kumpikin auto täynnä epämääräisen näköistä jengiä. Lopulta pääsin ohi ja he luovuttivat.. kyllä hieman pelotti.

Yhteistyössä