Minulla kyllä näkyy kahdella rivillä. Olisko selaimesta riippuvainen?Koska mun nimimerkki on sen mittainen, että se ei mene kahdelle riville kuten sinulla, mutta on niin pitkä, että se peittää viestini ensimmäisen sanan, joka on ärsyttävää sekä minulle itselleni, että lukijalle.
Ymmäristkö?
Ja ensimmäistä riviä ei voi jättää tyhjäksi, joten laitan sinne viivan.
Todennäköisesti.Minulla kyllä näkyy kahdella rivillä. Olisko selaimesta riippuvainen?
Google Chromea, se on paras.Todennäköisesti.
Itse käytän Internet Exploreria, muistaakseni ainakin Google Chromella ainakin näkyy.
Mitä selainta sinä käytät?
Mulla näkyy kahdella rivillä. Chrome selaimena.Google Chromea, se on paras.
Älä viitti, en usko. Mä sen sijaan täytän seuraavaksi kolmannen kerran 16...Täytin hiljattain kolmannen kerran 19.
Mäkin käytin sitä joskus, mutta nyt olen jostain syystä tykästynyt Exploreriin...Google Chromea, se on paras.
Hohoho.Älä viitti, en usko. Mä sen sijaan täytän seuraavaksi kolmannen kerran 16...
Multa kysyttiin tänä vuonna Alkossa papereitaHohoho.
Sitten kun mulla aletaan pyytämään Alkossa papereita tai saan lapsenlapsia, täytän joka vuosi 26.
Jep.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26441449:Mulla näkyy kahdella rivillä. Chrome selaimena.
Myös mun nick näkyy mulla kahdella rivillä, viimeinen n tipahtaa toiselle riville.