Siis mitä hihhuleita nää astrolabe ja data oikein on???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä hemmetin hihhuleita ne oikein on???
Siis ihan päästään terveitä ihmisiä_kö??
Siis luuleeko ne oikeesti olevansa jotain hiton haltijoita?? Ja en elää jossain fiktiivisessä maailmassaan pääkoppiensa sisällä??
Eikä asiaa paranna yhtään että tällä toisella hihhulilla on lapsia..

[QUOTE="vieras";26415880]Mitä hemmetin hihhuleita ne oikein on???
Siis ihan päästään terveitä ihmisiä_kö??
Siis luuleeko ne oikeesti olevansa jotain hiton haltijoita?? Ja en elää jossain fiktiivisessä maailmassaan pääkoppiensa sisällä??
Eikä asiaa paranna yhtään että tällä toisella hihhulilla on lapsia..[/QUOTE]

eb6.jpg

[QUOTE="vvieras";26415940]Minäkin olen siis hihhuli. Minullakin on ADHD, AS-piirteitä ja korkea ÄO :D (niin ja lapsia, joilla on samoja ominaisuuksia. Hihhulilapsia :D )[/QUOTE]

Siis kuvitteletko sinä eläväsi jotain haltija elämää? Olevasi haltija??
Tai joku muu fiktiivinen hahmo? Sotketko lapsesikin näihin jorinoihin?

Vuosien varrella lukemani perusteella ovat molemmat fiksuja ihmisiä. Tai no oikeestaan palstan fiksuinta neljännestä. Tai ehkä kymmenystä. Mut onnea heidän haltioiden valtakuntaansa, vaikka joistakin palstalaisista se on sekopäistä...ja he sekopäitä.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Kyl smurffit on aika tympeitä laumarallattelijoita, menninkäiset ja shamaanit on viehkompaa sakkia.

Äh jäi lainaus pois...mut viitaten muutamaa viestiä ylempänä oleviin pakkasenpanemiin otuksiin.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";26415965]Siis kuvitteletko sinä eläväsi jotain haltija elämää? Olevasi haltija??
Tai joku muu fiktiivinen hahmo? Sotketko lapsesikin näihin jorinoihin?[/QUOTE]

Mä elän hatlijaelämää ja olen haltija. Lapsille en ole muistanut mainita, mutta voisinkin heti huomenna aamulla ensitöikseni asiasta sanoa.
Mulla on ihan virallinen paperikin asiasta, siinä on mun nimi ja maininta siitä että olen haltija. Auton haltija.

Aattele.

Sun miehesi saattaa muuten myös olla haltija ja elää haltijaelämää. Mitenkä meinaat nyt suus panna?

[QUOTE="vieras";26415965]Siis kuvitteletko sinä eläväsi jotain haltija elämää? Olevasi haltija??
Tai joku muu fiktiivinen hahmo? Sotketko lapsesikin näihin jorinoihin?[/QUOTE]

Se on haltia, ei haltija. Kaiken lisäksi haltiaelämä on yhdyssana. =)

Jos nyt heittäydytään vakaviksi, niin kyse on häiden teemasta. Haltia-teemasta, big deal. Jokaisella pruukaa olemaan jotakin "fantasiaan/fiktioon" liittyvää häissään. Esimerkiksi alttarille tai sieltä pois astellaan Mendelssohnin häämarssin tahtiin. Nyt homma seis! Se häämarssihan on tehty fiktiota varten, Shakespearen kesäyön unelmaan. No entäs Melartinin juhlamarssi, apua! Näytelmä Prinsessa Ruusunen on nyt kyseessä. Ei sitten siis muuta kuin Kuula tai virret ettei vaan mene mielikuvituksen puolelle.

No entäs perinteet. Eihän nykymorsian voi pukeutua enää valkoiseen, tai hyvin, hyvin usein mennään taas kerran mielikuvituksen puolelle tuon viattomuuden värin kanssa...

Niin ja polttarit, nehän ovat taikauskoa pahojen henkien karkoittamiseen. Pois siis moiset!

Unohtakaa myös kaikki perinteet kuten jotain uutta, jotain vanhaa jne. Nekin ovat fiktiota/taikauskoa.

Jos joku ymmärtää yskän, niin antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat ja nauttikaa erilaisuudesta!

Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26416426:
Jos nyt heittäydytään vakaviksi, niin kyse on häiden teemasta. Haltia-teemasta, big deal. Jokaisella pruukaa olemaan jotakin "fantasiaan/fiktioon" liittyvää häissään. Esimerkiksi alttarille tai sieltä pois astellaan Mendelssohnin häämarssin tahtiin. Nyt homma seis! Se häämarssihan on tehty fiktiota varten, Shakespearen kesäyön unelmaan. No entäs Melartinin juhlamarssi, apua! Näytelmä Prinsessa Ruusunen on nyt kyseessä. Ei sitten siis muuta kuin Kuula tai virret ettei vaan mene mielikuvituksen puolelle.

No entäs perinteet. Eihän nykymorsian voi pukeutua enää valkoiseen, tai hyvin, hyvin usein mennään taas kerran mielikuvituksen puolelle tuon viattomuuden värin kanssa...

Niin ja polttarit, nehän ovat taikauskoa pahojen henkien karkoittamiseen. Pois siis moiset!

Unohtakaa myös kaikki perinteet kuten jotain uutta, jotain vanhaa jne. Nekin ovat fiktiota/taikauskoa.

Jos joku ymmärtää yskän, niin antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat ja nauttikaa erilaisuudesta!

Hyvin kirjoitettu. Astrolabe ja Data ovat molemmat erittäin älykkäitä ihmisiä. Miksi ei saisi hassutella, kuten itse haluaa?

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa

Yhteistyössä