Elikkäs mistä apuja moiseen ongelmaan? Esikoisen kohalla tais juuri tuon takia imetys tyssätä. Rintakumit on kokeiltu, mutta olisko mistään apua että vois ilman niitä imettää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla myös matalat/sisäänpäinkääntyneet nännit, mutta ei haitannut mitään imettäessä. Tai no, alkuun kyllä meni kumpaakin lasta imettäessä iho rikki, mutta en tiedä oliko tuolla nännin muodolla siihen mitään vaikutusta? Esikoinen haki kunnon imuotetta viikon pari ja rintakumi oli alkuun välillä käytössä, kuopus alkoi heti synnytyssalissa imeä oikealla otteella. Vauvahan ottaa suuhunsa paljon sitä nännipihaakin eikä pelkästään nänniä, joten ei sillä nännin muodolla loppujen lopuksi ole niin suurta merkitystä. Tietysti alkuun vauvan voi olla vaikeampi löytää se matala rinnanpää suuhunsa, mutta muuten...
Olen ihmetellyt noita niplettejä, kun niissä luvataan että muutamassa viikossa nännit kääntyy pysyvästi ylöspäin, kun ei mulla ainakaan ole nännit kääntyneet mihinkään pysyvästi vaikka yhteensä 2,5 vuotta olen imettänyt!![]()