lucifer
eli mulla ei ole mitään ongelmaasemmonen omakotitalon hinta kun on säästössä (mieluiten sukanvartessa) niin sillon voi sanoa olevansa hyvin varautunut
eli mulla ei ole mitään ongelmaasemmonen omakotitalon hinta kun on säästössä (mieluiten sukanvartessa) niin sillon voi sanoa olevansa hyvin varautunut
todennäköisesti pärjäät mutta eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka taivas tipahtaaeli mulla ei ole mitään ongelmaa
no sitten muksuilla ei olis huolta huomisesta kun saisivat hyvät perinnöt...todennäköisesti pärjäät mutta eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka taivas tipahtaa
sanotaanko vaikka, että tulis joku outo sairaus jota ei saa hoidettua kuin jenkeissä isolla rahalla
vaan entäpä jos se oliskin muksulla?no sitten muksuilla ei olis huolta huomisesta kun saisivat hyvät perinnöt...
no jos 100% varma että parantuis niillä hoidoilla niin sitten hoidettas, muuten ei pitkitettäs kenenkään tuskaa.vaan entäpä jos se oliskin muksulla?
oikeestaan mun pointti oli siinä, että paljonko sitä pätäkkää pitää olla sukanvarressa että olis kaikkeen varautunutno jos 100% varma että parantuis niillä hoidoilla niin sitten hoidettas, muuten ei pitkitettäs kenenkään tuskaa.
Ja mulla 60000 ja kesällä tulee 50000 lisää.mul on tilil 25 000.
läläläl.
ja mun että sitä on aika paljon...oikeestaan mun pointti oli siinä, että paljonko sitä pätäkkää pitää olla sukanvarressa että olis kaikkeen varautunut
ja ihmettelet sitä, että kaikilla ei ole yhtä paljoa?ja mun että sitä on aika paljon...
en sitä vaan sitä ettei ihmisillä ole sitä vähääkäänja ihmettelet sitä, että kaikilla ei ole yhtä paljoa?
aiemmin pidit muutamien tonnien säästöjä vaatimattominapienet on ihmisten säästöt. ettehän te pärjää mitenkään jos oikeasti sattuu jotain akuuttia ja tulee ongelmia
...
en sitä vaan sitä ettei ihmisillä ole sitä vähääkään