Kauheet paksut hyytymät menkoissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhuh

Vieras
Menkat suunnilleen viikon myöhässä ennen kuin alkoivat. Huomasin hyytymiä/limakalvonpaloja jotka oli kamalan paksuja verrattuna normaalisti. Ihan kuin jotain nahan paloja jotka hajosi vasta "repimällä" (yök!!!). Ikinä en oo huomannut tuollaista, yleensähän nuo hyytymät hajoaa melkein kosketuksesta. HYI!!! En tietääkseni ole raskaana, mutta voiko tuo menkkojen myöhästyminen aiheuttaa sen että irtoavat limakalvon palat ovat tosi paksuja?

Mulla on aina ollut tollasia ja vuoto kauheen runsasta, etenkin kolmannen lapsen syntymän jälkeen. Siis kuukuppiinkin saattaa tulla puolen 1/3 kupin kokoinen tumma verihyytymä, joka todellakaan ei hajoa kuin repimällä. En suoraan sanottuna tiedä, onko toi ihan normaalia. Mulle kuitenkin ihan tavallista.

Mä taas ihmettelen mihin ne mun kystat hävis kun monta kuukautta sitten lääkäri sanoi että ne oli lähteneet itsestään eikä onneks tarvinutkaan leikata, ei mitään hyytymiä ole ollut veren joukossa vielä..

[QUOTE="vieras";26401374]Olisitko voinut kenties raskaana?[/QUOTE]

Ajattelin toki tuotakin, mut viimeisin sänkykerta kaksi kuukautta sitten ja menkat tulleet normaalisti.
Pitää katsella, tuleeko vastaavia kökköjä vielä... hyi.

Yhteistyössä