Ai vinde kun kuulostaa ja näyttää hyvältä lurps....... Jos sulattaa itse vaikka Fazerin sinistä ja laittaa mukaan jotain keksiä ja pähkinää vois olla aika bueno Itse olen riisisuklaan ikuinen kannattaja ja myös pähkinäsuklaan ja nyt meni tuo sun herkkus heti viikonloppuna kokeiluun Pitääkö siihen sulatusvaiheeseen laittaa esim kermaa lisäksi vai riittääkö kun vaan sulattaa vesihauteessa suklaan?Sulatettuun suklaaseen sekoitetaan vaahtokarkkia, pähkinöitä, rusinoita, keksin paloja ym. ihanaa. Kun on kovettunut, leikataan paloiksi.
Riittää pelkkä suklaa, ei tartte kermaa tai voita laittaa. Hyviä herkkuhetkiäAi vinde kun kuulostaa ja näyttää hyvältä lurps....... Jos sulattaa itse vaikka Fazerin sinistä ja laittaa mukaan jotain keksiä ja pähkinää vois olla aika bueno Itse olen riisisuklaan ikuinen kannattaja ja myös pähkinäsuklaan ja nyt meni tuo sun herkkus heti viikonloppuna kokeiluun Pitääkö siihen sulatusvaiheeseen laittaa esim kermaa lisäksi vai riittääkö kun vaan sulattaa vesihauteessa suklaan?
äiti tomeranaIhan täältä palastalta se tuli. Luin aikani näitä juttuja ja niin kuin tavanomaista on, kinahan siitä usein tulee Mietin,että millaiseltahan tuo kuulostaisi livenä ja päädyin siihen,että jossain vaiheessa pitäisi huutaa,että meteli seis
Tuo rocky road on vaan niin hyvää
Oi miks en tajunnut kans noita riisimuroja, ne mun lemppari suklaata. Siis keksin muruja, riisimuroja ja pähkinöitä. Mä olen jo ihan täpinöissä kun teen tota viikonloppuna. Riisimuroja vaan pitää muistaa ostaa ja ne on muutenkin maidon kanssa jees eli ei mee loppu hukkaanTuo näyttää kyl ihan äärettömän ihanalle. En ole koskaan kokeillu joten sitä pitänee sitten tehdä
Ite ole tehnyt sitä mihin sulatettuun vaahtokarkkiin sekoitetaan riisimuroja ja hieman rasvaa. En tiedä onko sillä jotian nimeä, varmaan riisimuro-vaahtokarkki namit
Eikös se mennyt niin, että muumit luuli ensin että se orava oli jäätynyt kuolleeksi, mutta sitten se ei ollutkaan. Tai jotain sinne päin.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26383431:Halusin jonkun vakionikistäni - siis muilla foorumeilla käyttämästäni - poikkeavan nimimerkin, koska en välttämättä tahdo, että mut ihan heti tunnistetaan. Tämä on Muumeista, bongasin wikiartikkelista vaan jonkun kivankuuloisen. Evakkosiili oli toinen vaihtoehto ja sillä nikillä harmailinkin ensin hetken.
Mua häiritsee kun "Kaunishäntäinen" ei mahdu yhdelle riville, vaan tuo n tipahtaa toiselle riville.
sun avataren yläpuolella kyllä ainakin lukee KaunishäntäinenAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26383431:Halusin jonkun vakionikistäni - siis muilla foorumeilla käyttämästäni - poikkeavan nimimerkin, koska en välttämättä tahdo, että mut ihan heti tunnistetaan. Tämä on Muumeista, bongasin wikiartikkelista vaan jonkun kivankuuloisen. Evakkosiili oli toinen vaihtoehto ja sillä nikillä harmailinkin ensin hetken.
Mua häiritsee kun "Kaunishäntäinen" ei mahdu yhdelle riville, vaan tuo n tipahtaa toiselle riville.
no just joo... mua onkin aina tämä vaivannu, että pitäis kysyä mutta ku ei koskaan muista.Suomi-Islanti-Suomi-sanakirjasta nappasin. Tarkoittaa unelmaa ja silloin minulla oli unelma kolmannesta lapsesta (nyt se unelma nukkuu tuolla sängyssään). Ja lausutaan muuten suunnilleen dröimsiin eikä draumsyn. Että muistakaas tästä lähtien ääntää se mielessänne oikein!
Ahaa. Jännää, ehkä se näkyy vähän eri tavalla riippuen jostain asiasta x. Lohdullista tietää, että välttämättä kaikkien ruudulla se n ei olekaan yksinäinen.sun avataren yläpuolella kyllä ainakin lukee Kaunishäntäinen
orava.
moni onkin täällä sanonut, että se sopeis mulle