E
että näin
Vieras
tuntuu että oon kokeillut melkeen kaiken mitä maa päällänsä kantaa... oon siinä pisteessä että alan ihan oikeasti harkita jotain epävarmaa keinoa tyyliin varmat päivät..toisaalta epäilen että olisin heti kuitenkin paksuna... luulisin että oon sellaista helposti paksuks tulevaa sorttia...
minipillerit=vuotaa vuotaa
hormonikierukka=vuotaa vuotaa, sattuu sattuu, akne ja tulehdusta
kuparikierukka=hirveet menkkakivut ja vuoto sitä luokkaa että hemppa laski pahasti, eikä kyllä huvita vetää rautatabuja kokoajan kun ne saa mahan kovalle.
kapselia en edes lähde kokeilemaan sisältää samat mömmöt ku minipillerit, liian kallis laittaa ja sitten taas todeta että vuotaa ja vuotaa..
sitte oli joku puikko nimeltä patentex oval ai samperi mikä polte ja kirvely siitä tuli jäi kyllä panot väliin...
sterilisaatio ei mitenkään ajankotainen vielä moneen vuoteen.
siinäpä nuo tais ollakin.. yhdistelmiäehkäisyä en uskalla käyttää..
noh ainahan tässä elämässä löytyy joku asia josta koituu hirveetä pään vaivaa ja nyt se näköjään on tää ehkäisy..
minipillerit=vuotaa vuotaa
hormonikierukka=vuotaa vuotaa, sattuu sattuu, akne ja tulehdusta
kuparikierukka=hirveet menkkakivut ja vuoto sitä luokkaa että hemppa laski pahasti, eikä kyllä huvita vetää rautatabuja kokoajan kun ne saa mahan kovalle.
kapselia en edes lähde kokeilemaan sisältää samat mömmöt ku minipillerit, liian kallis laittaa ja sitten taas todeta että vuotaa ja vuotaa..
sitte oli joku puikko nimeltä patentex oval ai samperi mikä polte ja kirvely siitä tuli jäi kyllä panot väliin...
sterilisaatio ei mitenkään ajankotainen vielä moneen vuoteen.
siinäpä nuo tais ollakin.. yhdistelmiäehkäisyä en uskalla käyttää..
noh ainahan tässä elämässä löytyy joku asia josta koituu hirveetä pään vaivaa ja nyt se näköjään on tää ehkäisy..