Mitä tekisit jos seuraavan hallituksen pääministeri olisi Paavo Väyrynen...

• Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26361739]Unohtui vielä semmoinen asia, että jostain meidän pitäis kaapia kasaan muutama miljardi euroa jotta voisimme ostaa sitä ulkomaista ruokaa.[/QUOTE]

rahat saataisiin siitä kun veroaste laskis kun ei tartte enää maksaa maataloustukia

"vieras"
[QUOTE="vieras";26361661]Oletko nyt varma että se minä olisin ollut? Olen vastannut minulle esitettyihin kysymyksiin ja esittänyt omat perusteluni asialle jonka puolesta/vastaan olen. Perustele nyt vaan se kantasi asiaan.[/QUOTE]

:LOL:

[QUOTE="vieras";26361793]Maksettaisiinhan me jussitukia edelleenkin, mutta ei suomalaisille. Mitäs ajattelit tehdä työttömille elintarviketyöläisille?[/QUOTE]

ne pantaisiin oikeesti tuottaviin töihin, ainakin tällä hetkellä johtavassa asemassa olevien poliitikkojen mukaan meillä on työvoimapula

"vieras"
[QUOTE="vieras";26361783]Olen aina oikeassa. Sinä olet aina väärässä.[/QUOTE]

Juu niin olet aina oikeassa. Otas nyt ne iltalääkkeet ja mene nukkumaan, on jo kovin myöhäinen ilta.

[QUOTE="vieras";26361994]Eli sä heität vain lonkalta maataloustukien lopettamisesta, mutta et tiedä alkuunkaan mitä siitä seuraisi.

Arhis ja Hautala eivät tiedä mitään tuottavasta työstä.[/QUOTE]

no jos et luota arhikseen ja hautikseen niin elintarviketyöläiset vois vaikka muuttaa työn perässä vaikkapa saksaan

"vieras"
[QUOTE="vieras";26361812]Juu niin olet aina oikeassa. Otas nyt ne iltalääkkeet ja mene nukkumaan, on jo kovin myöhäinen ilta.[/QUOTE]

Kulunut fraasi. Etkö keksi mitään muuta? Koeta edes :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";26362122]Sinä luit ihan samanlain kuin me muutkin että torstaihin asti on sairaslomaa. :)[/QUOTE]

Voi ei, miten me pärjätään siihen asti, koko yhteiskuntahan ehtii romahtaa sitä ennen!!!

"vieras"
[QUOTE="vieras";26362399]Voi ei, miten me pärjätään siihen asti, koko yhteiskuntahan ehtii romahtaa sitä ennen!!![/QUOTE]

Tänään oli ensimmäinen otkahdus jyrkänteeltä, halusit tai et mutta niin se oli kun annettiin pari miljardia kreikkaan. Ja annetaan kuukauden päästä 12 miljardia. Onko kivaa, nostetaan veroja täällä lisää että kreikkalaiset saa pelata sököä ja nauttia vapaistaan.?

"vieras"
[QUOTE="vieras";26362433]Tänään oli ensimmäinen otkahdus jyrkänteeltä, halusit tai et mutta niin se oli kun annettiin pari miljardia kreikkaan. Ja annetaan kuukauden päästä 12 miljardia. Onko kivaa, nostetaan veroja täällä lisää että kreikkalaiset saa pelata sököä ja nauttia vapaistaan.?[/QUOTE]

No ONNEKSI Timppa palaa pian töihin - kyllä sitten olemme taas pelastetut. Hou hou!

mutta omasta mielestään hän voitti ja luulempa että hän nostaa helvetillisen älämölön jos ei tule valituksi puhikseksi

mediapeliä ja sen sellaista...
:whistle:

Paavo petaa jo nyt mahdollisen häviönsä syitä - toisten niskoille.

"Keskustan puheenjohtajaehdokas Paavo Väyrynen syyttää keskustan eduskuntaryhmän "kuppikuntia" valtapelin pelaamisesta. Väyrynen kirjoittaa blogissaan, että kansanedustajat pyrkivät ohjailemaan puolueen toimintaa ja puoluekokouksen päätöksiä."

Väyrynen: Kuppikunnat ohjailevat puoluekokousta - Paavo Väyrynen - Politiikka - HS.fi

InnerCity
No ei ole pelkoa siitä että Väyrysestä tulis pääministeri. Ukko on ketku, mutta kyllä hän tehtävänsä hoitaisi varmasti mallikkaaksi. Hänelle kaikki kaikessa on hän itse, mutta pääministerin tehtävässä hän haluaisi nimenomaan menestyä hyvin- Joten ei se tätä maata negatiiviseen suuntaan keikauttaisi.

Olisi se paluu menneisyyteen monessakin mielessä, mutta ei tätä maata pääministeri eikä presidentti pyöritä.

Itse en ikipäivänä äänestäisi Keskustaa (tosin en myöskään kovin helposti demareita tai Kokoomustakaan, persut ovat täysin mahdoton), mutta ei puolueen valta tätä maata kaataisi, takapakkia vain.

Yhteistyössä