S-market on kyllä helvetin kallis kauppa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
tein viikon ruokaostokset, ja 89e meni. Voi juma. En ostanu eineksiä vaan suurimman osan teen aina itte. Jotain puolieinestä tuli ostettua esim palasteperunasuikaleita. Meitä on 2aik ja 3 lasta plus koira ja kissa. Uskomatonta kuinka kallista!

No jaa, meillä maksaa viikon sapuskat Lidlistä jotain 75€. Prismasta noin 90€. Cittari kierretään kaukaa, siellä menisi heittämällä 120€ eikä edes riittäisi.
Yleensä käydään Ensin Lidlissä ja joku toinen päivä Prismasta ostamassa sellaiset mitä Lidlistä ei saa.

No meidän perheessä on 3lasta ja 2 aikusta jokatoinen päivä menee noin.50-150e :) syödään hyvin:) lisäksi melkein joka päivä toinen ateria on ravintolasta ym...

S-market ei edes ole kallis verrattuna vaikkapa Siwaan. Siellä monet tuotteet maksaa tarjouksessakin reilusti enemmän kuin normaalihinta on esim. Prismassa. Joskus olen meinannut pyörtyä kun on pitänyt ostaa vaippoja Siwasta, ovat niin kalliita siellä. En tosin tiedä onko hinnoissa paikkakuntakohtaista vaihtelua...?

Meillä menee 80-120 euroa viikon ruokaostostoksiin yleensä Prismasta. Meitä on 2+2+2(elukkaa). Paljos ap:llä sitten yleensä menee, ja mistä teet ostokset?

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26354153:
Citymarket on nyt halvempi ostospaikka kuin Prisma | Taloussanomat

oli aika yllättävä tämä tilasto..tosin toi ostoskorikin on vähän outo..

Toki jokaisen kannattaa verrata vain omaa ostoskoriaan eri kaupoissa ja siten päätellä halvin kauppa. Joku toki jaksaa optimoida tästä eteenpäin ja juosta ostamassa ostokset vielä eri kaupoista.

Pitäisikin varmaan käydä taas kerran vertailemassa hintoja Prisma - Cittari. S-market on ollut aina kalliimpi kauppa kuin Prisma.

Toki jokaisen kannattaa verrata vain omaa ostoskoriaan eri kaupoissa ja siten päätellä halvin kauppa. Joku toki jaksaa optimoida tästä eteenpäin ja juosta ostamassa ostokset vielä eri kaupoista.

Pitäisikin varmaan käydä taas kerran vertailemassa hintoja Prisma - Cittari. S-market on ollut aina kalliimpi kauppa kuin Prisma.

täällä (Riihimäki ) oli tuossa vertailussa CM vähän kalliimpi kuin prisma mut halvin Riksu oli kaikista kaupungeista..mä henkilökohtaisesti käyn K kaupoissa, pienessä (ja kalliissa ) ja sit isoissa ostoksissa suosin CM koska sieltä pääsee nopeammin pois =D mä en jaksa Prismassa juosta 3km et saan kaikki tarpeelliset ostettua, sinne sit mennään vaan pyörimään ajankuluksi silloin tällöin..

saan menemään melkein 30 € päivässä kun käyn kaupassa, esim tänään ostin 2 hengelle ruokaa ja meni 31,50 € . Kassissa oli naudanlihan pihvejä 4 kpl mitä grillattiin ja sit lohkoperunat sekä salaatti että salattijuustoa ja kurkkua tomatteja ja litra maitoa ja 2 litraa mehua

Hassua, varmaan ostelet ihan erilaisia tuotteita kuin minä. Melkein kaikki perustuotteet, mitä itse kotiin ostan hedelmiä ja maitoja lukuunottamatta ovat järjestään 20-60 senttiä kalliimpia K-kaupassa kuin S-marketissa.

Me on vuosia vertailtu Prismaa ja Citymarketia ja tultu siihen tulokseen, että Prisma on perushinnoiltaan edullisempi, mutta Cittarissa on kovemmat tarjoukset ja riippuu pitkälti omasta ostoskäyttäytymisestä kumpi jää edullisemmaksi. Että esim. ostaako lähinnä tarjousten mukaan vai kauppalistan mukaan. Ja Cittarissa on kyllä ruokapuolella laajempi valikoima ja hevi-osasto laadukkaampi ja monipuolisempi. Toisaalta ne houkuttelee heräteostoksiinkin sitten...

Mutta joo, Prismaa pienempi S-market on tietty hintavampi ja samalla periaatteella menee K-ryhmälläkin.