Jos suomessa kuvattas Kuuluisat kuppilat, niin

• Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Ei kyllä nyt äkkiseltään tuu mieleen sellaista, joka ei olis jonkin pikaruokaketjun nimissä..niistä taas ei varmasti sais mitään mitä siinä ohjelmassa syödään.
Hitsi kun tulee nälkä niitä jättiaterioita ajatellessakin..

"Olen tatuoitu jätkä!"
käytävä joskus pyörähtää :p

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26353787:
jyväskylässä on ollu niin kauan kun muistan grilli 21 lähellä taulumäen kirkkoa.
ainaki 20 v sitten oli kaupungin paras..
Olen tatuoitu jätkä!

Zach
Jäälin messi ja kilpailuannoksena toki voileipäkakku.. Mutta jos oikeasti hyviä annoksia hakee niin olhavan kaupan grilli tarjosi yhden parhaista burgereista pitkään aikaan, itseasiassa parhaan sen jälkeen kun vuornoskukko lopetti tällä seudulla..

"vieras"
[QUOTE="vieras";26355125]Tuli aloituksesta mieleen, että kuinkahan se juontaja pystyy syömään niin valtavia annoksia esim. 2kg hampurilaisia!![/QUOTE]

Ihan normi annos mullekki.

"Olen tatuoitu jätkä!"
en sitte tiiä kuinka terveellistä se on.

[QUOTE="vieras";26355125]Tuli aloituksesta mieleen, että kuinkahan se juontaja pystyy syömään niin valtavia annoksia esim. 2kg hampurilaisia!![/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Sangria
en tosta tie, mut mä näin joku aika sitten sellaisen mainoksen missä oliko se jyrki sukula, joka kertoi siinä että hän tulee apuun niille jotka sitä tarvii, eli se kurjat kuppilat. onkohan tulossa tuollainen ohjelma suomeen?

"Olen tatuoitu jätkä!"
Oulussa Romeosta löytyy ainaki :p

[QUOTE="vieras";26356678]Murkkupoika puhee kebabpaikasta, missä on kilon kebabit, mutten muista tuon paikan nimeä.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

svp harmaana
Jyväskylässä Pizza & kebab housen Viking boat voisi sopia hyvin haasteeseen. Kokoa, näköä ja makua tällä kebabin ja pizzan risteymällä on kiitettävästi. Mulle tuollaisesta yhdestä riittää 2-3 isoon ateriaan. Itse saa valita vielä kastikkeen siihen päälle, tacomajoneesi, nam!

Yhteistyössä