PAKKO HEHKUTTAA!!! Olen NIIN tyytyväinen

  • Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti
"onnellinen"
Olen ollut nyt kaksi viikkoa "laihiksella", en siis millään nälkäkuurilla, vaan lopetin kaljan kittaamisen, karkin syönnin ja kokiksen juonnin, liikun suht saman verran kuin ennenkin MUTTA olen laihtunut viisi kiloa toissa viikon maanantaista!!!

Minä, joka luuli aina ettei se paino tipu muutakun hirveellä joka päiväisellä hikitreenillä!!

JIPII!!

Jos näin menee vaikka tämä kk, mahdun entisiin lempifarkkuihini!!

IHANAAAAAAAAA!!
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";26346145]Sulla on varmaan sitten aika paljon ylipainoa kun noin paljon lähtee kiloja? Se on muuten noin 1,5kg mitä voi viikossa paino tippua, ettei lähe lihaksista.[/QUOTE]

joku viitisentoista kiloo ylimäärästä. ollu jo vuosia
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";26348526]itsekin rajoitin hiilareitten määrää noin 50 ja paino alkanut putoamaan kivasti heti :) mukava tunne![/QUOTE]

minkälainen sun ruokavalio on nyt? :)
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";26357306]tämän tietää varmasti kaikki, mutta silti jokaiseen ketjuun se tullaan kertomaan. kateuttako?
itse olen laihtunut 5 viikossa nyt 5 kiloa, mutta ihan normaalipainon sisällä. ihan sama paljonko siinä oli nesteitä ja paljonko läskiä, pääasia on että näyttää paremmalta ja vaatteet istuu päällä.[/QUOTE]

niinpä!
 
"armi"
Wow, hienoa. Se on todella kannustavaa kun näkee painon tippuvan, olkoonkin vain nestettä mutta mitä sitten! Silti ne vaatteet mahtuu paremmin päälle, ja siitä on hyvä jatkaa. Ja ottaa ne hikitreenitkin mukaan ohjelmaan, jos ei päivittäin niin viikottain ainakin :) Tsemppiä!
 
"aapee"
[QUOTE="armi";26357345]Wow, hienoa. Se on todella kannustavaa kun näkee painon tippuvan, olkoonkin vain nestettä mutta mitä sitten! Silti ne vaatteet mahtuu paremmin päälle, ja siitä on hyvä jatkaa. Ja ottaa ne hikitreenitkin mukaan ohjelmaan, jos ei päivittäin niin viikottain ainakin :) Tsemppiä![/QUOTE]

:)
 

Yhteistyössä