Pihatalkoot on saatanasta.En osallistunut koskaan kerrostalossa asuessani enkä osallistu jatkossakaan jos vielä kerrostaloon muutan.
En halua tutustua naapureihin,olen mielummin se hullu erakko.
Mä en jaksa aloittaa jotain mitäänsanomatonta paskanjauhantaa ilmoista tai muista naapureista, mua ei kiinnosta.
Nyt kun asutaan omakotitalossa jossa naapureina on liki kuolemaa olevia vanhoja ihmisiä niin ne on aivan sairaan uteliaita, jatkuvasti jonkun mummon pää ikkunassa kyttäämässä.
Postikin pitää haetuttaa kakaroilla laatikosta kun muuten on mummu kiekumassa välittömästi jotain aidan toiselta puolelta.
Ihan helvetin rasittavaa.
Ihmiset vois kunnioittaa myös niitä naapureita jotka ei halua tutustua eikä kaveerata muiden kanssa.
Ja jos asuu kerrostalossa,rivitalossa josta maksaa vuokraa tai yhtiövastiketta,se on sitä varten että joku muu hoitaa ne pihatyöt.
Mulle tuli joskus yks mummu kitisemään että kun olet päivät lasten kanssa kotona niin sulla on kyllä joutoaikaa osallistua talkoisiin.Mä vastasin että mä maksan vuokraa johon sisältyy myös ne pihatyöt että mä en tule kunnen mä halua ja vedin oven kii.