Veljestä taitaa sitten tulla peräkammarin poika

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marusha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26338287:
Pätee kyllä molempiin sukupuoliin ja melkein asiassa kuin asiassa. Jos poikkeaa tavalla tai toisella keskivertokansalaisesta, täytyy olla jotain vialla. Ja on "velvollinen" perustelemaan muille, miksi on valinnut erilaisen elämäntavan kuin muut.

Tosi on. Kuinka monelta naimisissa olevalta on kysytty, miksi olet mennyt naimisiin? Tai moniko on tiedustellut naimisiin menon syytä naimisissa olevalta? Luetaan tähän naimisissa olevien kaartiin nyt kaikki ne, jotka ovat jonkinlaisessa parisuhteessa, vihitty tai ei. Harvalle lienee ihmetelty asiaa siinä sävyssä, että sinussa on jotakin vikaa, kun parisuhteessa olet.
 
no ei nuo homoja ole..luulen vaan ettei oo saanu aikaseksi ja vuodet vierii jne rima taitaa olla liian korkeella? ja sit ko ei oikee käy missään jne

Ja kun yksin asuminen on mukavaa. Ei kaikilla ole tarvetta jakaa arkeaan jonkun toisen kanssa. Ei se sen monimutkaisempaa ole. (Mutta ongelmallista toisille. Vaan annas olla, jos sanot ääneen, ettei ole halua parisuhteeseen, niin happamia, sanoi kettu. Enemmistön mielipide ratkaisee tässäkin asiassa nimittäin).
 
..mutta jospa hän on sinut sinkkuudensa kanssa :)? Elämänsä on mallillaan kaikin puolin eikä niin kaipaa parisuhdetta tai omaa perhettä? Ja se tasokin voi olla toista luokkaa, mitä parisuhteelta etsiikin - jos nyt ylipäätänsä etsiikään. Miksi sinun on vaikea hyväksyä hänen sinkkuuttaan? Sellaisen käsityksen sain...

Ja - mistäs sen ikinä tietää, milloin natsahtaa? Mies parhaassa iässä ja monta monituisen hyvää vuotta edessä :)...
 
Noh, hän alkaa olla siinä iässä, että ikätoverinaiset ovat ehtineet kokea kuinka "ihania" ne rentut miehet on ja tajuavat millainen helmi veljesi niiden rinnalla on. Alkaa olla vientiä ;)
 
[QUOTE="vieras";26338605]Onhan se YLEENSÄ ikävää jos ei ole perhettä. Ihmisen ei YLEENSÄ ole hyvä olla yksin.[/QUOTE]

Miksi on yleensä ikävää jos ei ole perhettä? Ei se tarkoita samaa kuin, että olisi yksin. Sinkulla voi olla hyvinkin paljon ystäviä ja kummilapsia ja se oma lapsuudenperhe.
 
En tiedä miten tänne päädyin, mutta:
Milläs tavalla se muka on peräkammarin poiika?
Poikamies ja peräkammarin poika ovat eri asioita.

Se voi olla vaikka aseksuaali. Olisi kyllä outoa kutsua kaikkia miespuolisia aseksuaaleja peräkammarin pojiksi.

Sitäpaitsi itsenäisesti asuva ei voi edes sitä olla.

Esimerkiksi minua ei naisten iskeminen kiinnosta, koska olen perfektionsti, enkä halua epäonnistua kertaakaan muiden silmissä tosielämässä. Elän siiss mielummin yksin kuin otan riskin.
 
Aika huonolta näyttää. Veli täyttää 30v kesällä ja vaikkei asu enää kotona, niin aika heikolta näyttää. Hänellä on ihan ok työkin, että sillä lailla pullat ok uunissa, mutta...

Naisystävää ei ole koskaan ollut ja naisten seurassa on kyllä todella hiljasta poikaa. Sen verran tiedän, että "fanittaa" todella montaa julkkisnaista, joidenkin facebook-kaverikin on. Ainakin on monia BB-"tähtiä" facebook-kavereina, kaikki nuoria naisia. Tietenkään ei mitään oikeeta yhteyttä oo näihin.

Toisaalta hän vaikuttaa ainakin ihan ok-onnelliselta, mutta vaikeehan sitä on sanoa. Voiko mies olla onnellinen hänen asemassaan. Toivon, että voi. Mitäs mieltä?

Ei ole peräkammarin poika jos ei asu vanhempiensa luona.
 

Similar threads

M
Viestiä
21
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä