K
kyllästyttää
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26338287:Pätee kyllä molempiin sukupuoliin ja melkein asiassa kuin asiassa. Jos poikkeaa tavalla tai toisella keskivertokansalaisesta, täytyy olla jotain vialla. Ja on "velvollinen" perustelemaan muille, miksi on valinnut erilaisen elämäntavan kuin muut.
Tosi on. Kuinka monelta naimisissa olevalta on kysytty, miksi olet mennyt naimisiin? Tai moniko on tiedustellut naimisiin menon syytä naimisissa olevalta? Luetaan tähän naimisissa olevien kaartiin nyt kaikki ne, jotka ovat jonkinlaisessa parisuhteessa, vihitty tai ei. Harvalle lienee ihmetelty asiaa siinä sävyssä, että sinussa on jotakin vikaa, kun parisuhteessa olet.