Anssi kelako absolutisti, en usko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis tä? :D Miks ihmeessä joku edes valehtelisi olevansa absolutisti? :D

Siitä olen samaa mieltä Kelan kanssa, että välillä on aika turhauttavaa 'joutua' selittelemään omaa juomattomuuttaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26335092:
Ei kai se absolutisti sano olevansakaan?
Muoks, sanoopas olevansa nykyään.
Siis miksi et ap usko sitä?
hän väitt ettei KOSKAAN ole olu thumalassa, ei siis edes nuoruusvuoinaan. Aika moni on entään Jsokus ede kokeillut alkoholia ja ollut humalasskin.
tiedän kyllä että on aiankin joskus olut"uskossa", mutta ettei KOSKAAN olisi juonut on varmasti vääristelty totuus.

hän väitt ettei KOSKAAN ole olu thumalassa, ei siis edes nuoruusvuoinaan. Aika moni on entään Jsokus ede kokeillut alkoholia ja ollut humalasskin.
tiedän kyllä että on aiankin joskus olut"uskossa", mutta ettei KOSKAAN olisi juonut on varmasti vääristelty totuus.

En kyllä ymmärrä miksei voisi olla totta. Onhan sellaisia ihmisiä vaikka kuinka. Ei hän ainakaan tuossa jutussa sano, ettei koskaan ole juonut alkoholia. Hän sanoo, ettei ole ollut humalassa.

Hän ei sano, ettei olisi koskaan maistanut, mutta sanoo, että ei ole ollut humalassa. Itse en ole koskaan maistanut, että on meitä (kummajaisia) olemassa.

No mä tunnen ihan henkilökohtaisesti ihmisiä jotka eivät ole koskaan maistaneet tippaakaan alkoholia ja ikää on 30 +.
Ei tulisi mieleenkään haukkua heitä valehtelijoiksi.

Mä tunnen 2 yli 7-kymppistä ihmistä, jotka eivät ole koskaan olleet humalassa. Miltei absolutisteja ovat. Toinen on mun äitini, juo ainoastaan juhlamaljoja esim. häissä tai ylioppilasjuhlissa ja se yksi lasi riittää. Mitään muuta alkoholia ei ole koskaan juonut, eikä ole koskaan ollut humalassa.

Ex-appiukkoni oli täysin absolutisti yli 50-vuotiaaksi, sen jälkeen on maistanut jonkun lasillisen viiniä, mutta lasi kerrallaan riittää. Eikä hänkään ole ikinä ollut humalassa, on sen sijaan nähnyt, miten tyhmästi muut humalapäissään käyttäytyvät, oli siis nuorena usein kuski, eikä todellakaan halunnut alkoholia koskaan tämän vuoksi nauttia.

Ja esim. minä olen ensimmäisen kerran maistanut alkoholia vasta täysi-ikäisenä.

minä olen 30 vee, enkä ole koskaan ollut humalassa. enkä ole ikinä juonut esim. kokonaista siideriä. suullisen tai kaksi olen joskus maistanut. niin että tiedän kuitenkin, miltä maistuu.

Yhteistyössä