Varastitko synnytyslaitokselta mitään?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"mii"
[QUOTE="vieras";26334403]Joo... Kävin katsomassa siskoa ja siskon vauvaa sairaalassa. Se vauva oli niin ihana, että varastin itsellenikin vauvan, mutta se oli aika työläs niin annoin sitten jonkin ajan päästä eteenpäin.[/QUOTE]

Myitkö huutiksessa?

;)
 
Tännekin vois tulla sama käytäntö kun esim Briteissä näyttää olevan ( tv-ohjelmista olen huomannut ),että vauvalle tuodaan kotoa vaatteet ja vaipat :) säästyisi pitkä penni sairaaloilta,kun ei vaatteita katoaisi..
 
[QUOTE="vieras";26333809]Itse olen siivoojana sairaalassa ja kyllä sieltä kaikki mahdollinen lähtee kävelemään mikä ei ole ruuvattu seinään kiinni :/

Vähän kyllä ihmetyttää, että jotkut vaan naureskelevat asialle.[/QUOTE]

Kyllä ne seinäänkin ruuvatut ovat lähteneet meidän sairaalassa... :whistle:
 
Donatella
No lasku kun tuli kotiin, niin olisin voinu pyytää enemmänkin palvelua. Vaikka oli kyllä ihana viikko kun pitivät huolta. Oli lääkettä toisen perään, laxoberonia ja bepanthenia. Mies otti mukaan muutaman vaipan ja olis varmaa vieny hoitopöydältä rasvat mutta toppuuttelin :D

Äh, nythän mä muistin. Rintakumit otin;pakkauksessa olivat vielä. Ja tutin sain pitää vaikka eipä tuo sitä tarvinnunna.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vierass
Mun työpaikalla katoaa vessasta ilmanraikastimet, myös ne mitkä on siellä pöntössä..:O Joten, meillä ei enää käytetä sellaisiakaan. en puhu kuitenkaan sairaalasta, hieman pienempi paikka, mutta samaa sorttia.
 
"Hmm"
En ottanut mitään, mitä en omistanut.

Kun oltiin synnytyssalissa käynnistystä yrittämässä (turhaan), miehenikin sai ne ihkut lipokkaat. Sit kun se lähti kotiin, mie jäin osastolle niin huomasi kotona, että oli lipokkaat jalassa! :D kylläkin toi seuraavana päivänä takaisin ja sai omat kenkänsä. :)
 
Esikoisen kohdalla sairaalasta lähti vauvan ja omien tavaroiden lisäksi tutti (on kuulemma henkilökohtainen ja menisi muuten roskiin) ja yksi sellainen pieni lakana, jota käytetään pyyhkeenä ja harsona siellä. Lakanankin sain luvan kanssa, kun juuri kotiutumishetkellä vaippaa vaihtaessani poika pissasi kotiutumishousujensa päälle, ja sain sitten luvan kanssa kietaista sen pikkulakanan hänen jalkojensa suojaksi kotimatkalle.

Mulle hoitaja antoi nipun niitä ihania kertakäyttöverkkopikkiksiä ja kasan superhypersidevaippoja. Lisäksi antoivat niittipihdit neuvolaa varten (jotta voivat poistaa haavaniitit).

Ai niin ja lasinohjämät otin siinä lääkepurkissa mukaani, koska tiesin, että se muuten heitettäisiin pois.

Kuopuksen kohdalla jälleen antoivat nipun pikkareita ja siteitä sekä tutin.
 
Niin ja mulla on kotona yksi lypsykoneeseen sopiva L2 osastomerkitty pullo. :whistle:

Otin kerran lypsämäni maidon mukanani sairaalasta (me siis kävimme vauvan kanssa kahdesti päivässä antibioottitiputuksessa siellä) ja palautin seuraavalla käynnillä. Vasta kotona huomasin, että veinkin sairaalan merkityn pullon sijasta osastolle oman pulloni (oli siis kotona saman merkkinen manuaalipumppu). En kuitenkaan alkanut osastolla etsimään omaa pulloani vaihtaakseni pullot vaan annoin jäädä itselleni sen osastomerkityn pullon. :D
 
Kummankin lapsen kanssa kotiin lähtiessä olen epähuomiossa ottanut sideharson mukaani.:ashamed:

Himoitsin kyllä sellaista punasävyistä retrokuosillista "aamutakkia",mutta kotona on opetettu ettei varastaminen sovi.
 
....n
Mä taisin ottaa rintakumin :D En tiennyt oliko annettu mulle vai mitä ja hoitajilla just rapsan aika kun lähdettii niin en sitten viittinyt häiritä vaan painelin vauvan ja rintakumin kanssa kotiin. :D
 
:( :(
Minä otin esikoisen aikaan sen vauvan myssyn.
Aivan hormonihuuruissani mietin että haluan sen MUISTOKSI!

Tyhmä idea :( Tosin lahjoitin sairaalalle imetysaikana yli 20 litraa maitoani,joten saanen anteeksi tuon myssyhomman :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26335354]Pöllitään? Mä ainakin kuvittelin, että sen SAA omaksi. Jos olisin tiennyt, että ne on käytettyjä, niin olisin laittanut miehen ostamaan kaupasta paketin uusia. Eipä se meille ollut rahasta kiinni, mutta ei tullut mieleenkään, että niitä voisi kierrättää. En mä niitä käytettyjä siteitäkään sinne sairaalaan palauttanut...[/QUOTE]

Tässä toinen yllätys: Myös kynsisakset ja kammat kierrätetään. Ne vain desinfioidaan ensin dekossa.
 
Mutta ihan tosissaan:) Alanpa ensi kerralla oikein kyttäämään nuita varkaita. Ei mulla nyt tullut mieleen että OIKEASTI näin moni varastaa! Mustalaisia kaikki:) Ja ihan vaatteita, peittoja, lakanoita, rintapumppujakin! Ei äly hoi:LOL: Itsellä on nytkin tulossa sairaalaan mukaan oma rintapumppu, ISOT pikkarit, parempi rintakumi, vauvalle lakit ja tutit. Jopa oma lanzinoh rasva.

Syödä kyllä aion kunnolla. Ihan sen takia kun mun mielestä siellä on hyvää ruokaa ja ei tarvi itse sitä siellä laittaa.

Niin tosiaan pitäisikö varastaa se jakkara jossa aion synnyttää?:) Vois sitten yön pimeinä hetkinä fiilistellä ja muistella koko tapahtumaa kotona:LOL:
 

Yhteistyössä