Katsomo palvelu kysely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Heillä ollut kysely jo noin vuoden päivät siellä käytettävyydestä ja toimivuudesta ja luvataan leffalippuja joillekin. Missään ei tietysti näy ketkä saaneet lippuja ei tietenkään vaan salassa kaikki. Onko kukaan saanut koskaan kyselystä niitä leffalippuja? Mä vähän epäilen että keräävät vaan ilmasta tietoa ja mitään edes jaa vastaajien kesken vaikka niin luvataan.

Ne on just niitä kusetuksia mitä on gallupitkin, ei kukaan ole niin tollo että kokoomusta äänestäisi kun jokainen tajuaa miten syvälle ikuiseen velkahelvettiin ne meidät on jo vienyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei tietenkään ole;26334187:
Ne on just niitä kusetuksia mitä on gallupitkin, ei kukaan ole niin tollo että kokoomusta äänestäisi kun jokainen tajuaa miten syvälle ikuiseen velkahelvettiin ne meidät on jo vienyt.

Suurimmissa osissa gallupeista jaetaan esim pisteitä palkintoja joilla ostaa sitten mitä siellä on eli ei ihan kannata kaikki gallupeja laittaa samalle viivalle. Katsomon gallupiin minäkin vastannut monta kertaa ja tosi omituista että eivät millään lailla infoa ketkä voittaneet arvonnoissa. Epäilen ettei ketään.

pöytään missä olisi jaettu jotain palkintoja gallupeihin osallisujille. Taidat olla niitä höplästä vedettäviä.

Its olen mp3, toluna gallupeissa joissa annetaan kyselyistä pisteitä. Olen monet lahjakortit saanut jo tolunaltakin viimemeksi otin Kappahl ja Vera Moda lahjakortit à 30 euroa. Nytkin taas lähes 80 000 pistettä tolunalla ja saisin jo lahjakortteja, mutta säästän ne myöhemmäksi. Olin myös Nielsenillä jossa skannataan kauppa ostokset, mutta kävi liian työlääksi reilun puolen vuoden jälkeen. Sieltä otin tosi laadukkaan paistinpannun. TNT gallupissa olen myös voittanut vapaa valintaisen lahjan jonka otin aikanaan sitten stereoiksi. TNT on huonoin noista kuitenkin. Kyselyitä tulee viikoittain ja arvotaan vaan yksi palkinto kuukaudessa.