Mitä kivaa tänään, mistä tuli hyvä mieli?

• Viestiketjun aloittaja hymyä
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
- aurinko paistaa
- kuudesta kylvämästäni avomaankurkun siemenestä viidestä tuli taimi
- amppelimansikassa ensimmäisen mansikat alkavat olla punaisia
- pääsin lopettamaan työpäiväni tavallista aikaisemmin
- kohta faijan kanssa puutarhaliikkeeseen

Lisäksi meidän "rohkelikkokissat" hiipivät parvekkeelle, mutta siellä olikin pulu, joka päästi pulumaisen plurp-plurp -äänen. Kissat pakenivat kauhuissaan takaisin sisälle ja näyttivät niin järkyttyneiltä, että en voinut muuta kuin nauraa :D

• Tykkää
Reactions: huihigh
........
Kävin kampaajalla. Latvoista vain leikattiin pari senttiä, eli ei mitään näkyvää tai radikaalia muutosta, mutta nyt on kiva olo kun on siistin näköiset latvat jotka ei enää takkuunnu niin helposti. Tästä on hyvä kasvatella hiuksia...

Rähinä-Reetta
Tappourakka on melkein päätöksessään, vähän joutuu vielä tilaamaan lisää matskua, mutta se on pientä enää. Käytiin naku-uinnilla paahteisen ja raskaan työpäivän jälkeen. :D
Takapihan yhdelle piha-ongelmalle kehkeytyi loistoratkaisu. :)

Mä sain pitkävaikutteisia särkylääkkeitä rannekipuun.

Tuo 1,5kk pojannapero oli iskän kanssa pesemässä terassia,molemmilla omat harjat ,mut ei vesiletkua ja siitä tuli sit "kina" kumpi sillä saa vettä ruiskuttaa :D

Lex
Pyöräilin lapset tarhaan ja töihin ihanassa auringossa.

Kävin hierojalla kesken työpäivän.

Sain paljon mukavia sanoja ja jutusteluhetkiä työkavereiltani.

Menen illaksi pitkästä aikaa mukavaan paikkaan töihin.

Oho, olipas tämä työkeskeinen päivä =)

Taksikuskin mielestä mun raskausmaha on pieni ja sievä :D. Eikä kuulemma uskoisi, että laskettu aika on jo 3 viikon päästä.

Vauvan painoarvio oli erittäin jees, 3 kg. Ja raivotarjonnassakin on taas :). Ei siis pitäisi olla pelkoa isokokoisesta vauvasta tai sektiosta.

Ei viela mitaan ,mutta kohta pitais menna kaatamaan ja siivoamaan eraan leskirouvan
Pihalta kaksi- kolme kuivunutta pihapuuta pois.
Ja sitten eras nainen pyysi mua hotelliin viikonlopuksi.
Syomaan ja rentoutumaan.

"vieras"
Töissä oli kepeä fiilis lähtiessäni. Koulut loppumassa ja sitä myötä työt helpottavat. Pitkästä aikaa tuntuu että viikonloppu ei tule olemaan liian lyhyt ja että maanantai voikin olla ihan hauska päivä jota ei tarvitse inhota etukäteen.

On perjantai :). Aurinko paistaa, pääskyset ovat ilahduttaneet upeilla lentonäytöksillä pihapiirissä. Mä sain yllättäen kaivattua jeesausapua ja pääsin kylille hoitamaan virastoasioita :). Koululainen tuli niin onnellisena ja hyväntuulisena koulusta; oli saanut repullisen loistavia elämyksiä ja onnistumisen tunteita. Myöhemmin iltapäivällä pääsin kunnolla kuopsuttamaan pihamaata, kääntämään daalioiden mukuloille penkkiä nurin ja - aivan ihanaa! - sain yllätyksekseni ja ilokseni huomata, että meitin mansikkamaalla on jo kukkia :)!

On se niin ihanaa :)!

ulkomailta
mies soitti ja kysyi haluanko lahtea ulkomaille (6h lento) viikonlopuksi, maananatai on pyha, takas tiistaina tai keskiviikkona. parintonnin shoppailubudjetti (EUR+USD) valmiina :D

Yhteistyössä