Jos teille olisi tulossa lapsia viikonlopuksi hoitoon - ja omastakin takaa pieniä riittäisi

"vieras"
Minun on nyt pakko sanoa, että 9 lapsen äitinä (joista osasta olen ollut satunnaisesti erossa kun he olivat vauvoja ja osasta en) olen enemmän huolissani päävioista sellaisilla, jotka eivät kykene näkemään mitään muuta kuin oman käsityksensä ja ovat valmiita julistamaan (toistuvin asiattomin ilmaisuin) toisin toimivat tunteettomiksi ja epänormaaleiksi.

Meitä on moneen junaan ja elämäntilanteet eri ihmisillä vaihtelevat paljon.
Jollekin sopii hyvin ettei olla lapsesta lainkaan erossa vuosiin.
Jollekin se sopii vähemmän hyvin, mutta olosuhteet pakottavat siihen ja tekevät parhaansa elämän heille asettamissa raameissa.
Joku taas syystä tai toisesta (eriasteisen pakon, vaiston, halun, vakaumuksen tms. mukaan) sallivat muidenkin hoitaa lapsiaan, jopa silloin kun nämä ovat ihan pieniä. Kaikkia näitä ymmärrän täysin.

Sen sijaan ihmiset jotka näkevät vain oman tapansa ainoana oikeana ja ovat valmiita käyttämään (ainakin verbaalista) väkivaltaa juntatakseen oman tapansa normiksi, näen pelottavina.
Ja pelottavinta heissä nimenomaan se, että monella on elämässään pieni lapsi/pieniä lapsia joilla heikot eväät suojautua moiselta väkivallalta...

:(
Onko joku väittänytkään sinun olevan normaalilla tunne-elämällä ja äidinrakkaudella varustettu? Kuten sanoin, ei sellaiset itse ymmärrä tätä asiaa. Ne ymmärtää joilla on terve tunne-elämä. Eivät he vapaaehtoisesti pienen pientä vauvaa halua viikonlopuksi hoitoon jättää. Lasten lukumäärä ei kerro yhtään mitään siitä oletko normaalilla tunne-elämällä varustettu. Eikä se kerro mitään kasvatustaidoista tai muustakaan. Kyllähän jokainen osaa muksuja maailmaan pukata. Kyllä se on sitten kamalaa väkivaltaa vauvoja kohtaan kun ei heitä viikonlopuksi /lopuiksi hoitoon heivaa :( Ihan on läheiset suhteet sukulaisiin turmeltu kun ei vauvojen ulkoistamista aloiteta synnärillä :(
 
"öööö"
[QUOTE="vieras";26329053]Onko joku väittänytkään sinun olevan normaalilla tunne-elämällä ja äidinrakkaudella varustettu? Kuten sanoin, ei sellaiset itse ymmärrä tätä asiaa. Ne ymmärtää joilla on terve tunne-elämä. Eivät he vapaaehtoisesti pienen pientä vauvaa halua viikonlopuksi hoitoon jättää. Lasten lukumäärä ei kerro yhtään mitään siitä oletko normaalilla tunne-elämällä varustettu. Eikä se kerro mitään kasvatustaidoista tai muustakaan. Kyllähän jokainen osaa muksuja maailmaan pukata. Kyllä se on sitten kamalaa väkivaltaa vauvoja kohtaan kun ei heitä viikonlopuksi /lopuiksi hoitoon heivaa :( Ihan on läheiset suhteet sukulaisiin turmeltu kun ei vauvojen ulkoistamista aloiteta synnärillä :([/QUOTE]

No kylläpäs sua nyt ahdistaa kun kaikki ei toimi niinkuin sinä haluat ja sun mielestä on oikein :Dmee nukkumaan ja vedä syvään henkeä, tuu huomenna lukemaan noi sun kirjoitukset rauhallisin ielin ja mieti menikö "vähän" yli.. :D
 
[QUOTE="vieras";26329053]Onko joku väittänytkään sinun olevan normaalilla tunne-elämällä ja äidinrakkaudella varustettu? Kuten sanoin, ei sellaiset itse ymmärrä tätä asiaa. Ne ymmärtää joilla on terve tunne-elämä. Eivät he vapaaehtoisesti pienen pientä vauvaa halua viikonlopuksi hoitoon jättää. Lasten lukumäärä ei kerro yhtään mitään siitä oletko normaalilla tunne-elämällä varustettu. Eikä se kerro mitään kasvatustaidoista tai muustakaan. Kyllähän jokainen osaa muksuja maailmaan pukata. Kyllä se on sitten kamalaa väkivaltaa vauvoja kohtaan kun ei heitä viikonlopuksi /lopuiksi hoitoon heivaa :( Ihan on läheiset suhteet sukulaisiin turmeltu kun ei vauvojen ulkoistamista aloiteta synnärillä :([/QUOTE]

Väkivaltaa ei ole olla laittamatta vauvoja hoitoon.
Väkivaltaa on junnata omaa näkemystään ainoaksi oikeaksi ja käyttää asiatonta/rumaa kieltä tai fyysistä väkivaltaa/ylivaltaa siihen.

Sellainen ihminen joka on valmis pahoinpitelemään muita (on se sitten verbaalisesti tai fyysisesti) ei minun mielestäni edusta "normaaliutta" mutta ymmärrän, että se sinun mielestäsi tarkoittaa että minulla on "epänormaali tunne-elämä enkä koe äidinrakkautta".

Käsityksemme eivät tältä osin siis voi millään kohdata.
Ero on perusvatavanlaatuinen.

Toivottavasti kuitenkin, tuosta suuresta erosta huolimatta, sinullakin on vielä joskus läheiset, rakkaudelliset, kunnioittavat, luottamukselliset suhteet kaikenikäisiin lapsiisi ja lapsenlapsiisi.
Jos näin käy, niin erolla ei merkitystä.

:)
 
"vieras"
Tämä jankuttava nimimerkki "vieras" on minunkin mielestäni henkisesti pelottava... Huhhuh- tulee mieleen joku Breivik tai vastaava joka jankuttaa omaa näkemystään ja pitää sitä absoluuttisena totuutena kykenemättä näkemään tai tajuamaan että yhdestä asiasta (tässä tapauksessa 3kk ikäisen yöhoidosta) ei välttämättä ole sitä ainoaa oikeaa totuutta lapsen hyvinvoinnin kannalta. Onko tämä henkilö kenties kateellinen? Ehkä väsynyt ja loppuunpalanut äiti. Toivon voimia, mutta haluan myös sanoa että tekstisi perusteella olen huolestunut hyvinvoinnistasi ja kehää kiertävistä pakkoajatuksistasi.
 
Minä en kyllä ole tuolla perusteella pätkääkään huolissani teidän kiintymyssuhteestanne.

Viimeisestä olen muuten kanssasi samaa mieltä.
Jos nyt osoittautuisi että joku näistä oksentaa yöllä/huomenna niin ainakin pienimmille pitää olla "suunnitelma B", joka ei ehkä yhtä hyvä lasten kannalta kuin "toteutuva A", mutta kuitenkin parempi kuin "kaaos C".

Käytännössä se tarkoittaa sitä, että silloinvävyistä toinen joutuu ottamaan vapaata töistä ja tyttäristä se, jolla alkamassa kesäkurssi yliopistolla, joutuu luopumaan siitä plus toki sekin että niin pienet kuin muuan mummelikin pettyvät pahasti.

:)
Noh tuon lisäksi olen tainnut suhteen itsekin jo pilata. Raukat pienet. :LOL:

Molemmat ovat viettäneet mieheni äidin kanssa useamman viikon. Toki olimme kaikki samassa asunnossa, mutta mummi vauvaa lähes koko ajan hoiti; syötti, nukkui vieressä, vaihtoi vaippaa, kylvetti...Ja tämän hänelle olen molemmilla kerroilla suonut, koska näkee lapsia yli vuoden välein. En kyllä ole silti huomannut, että lapset minut olisivat unohtaneet..kai tilanteen pelasti se, että olin kuitenkin paikalla? :whistle:

Oma äitini on yhden yön pitänyt esikoista hoidossa, kun esikoinen oli noin 7-8 kk ikäinen (en enää tarkkaan muista). Silloin menimme miehen kanssa risteilylle. Emmekä kumpikaan juoneet tippaakaan alkoholia. :O
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"vieras"
Väkivaltaa ei ole olla laittamatta vauvoja hoitoon.
Väkivaltaa on junnata omaa näkemystään ainoaksi oikeaksi ja käyttää asiatonta/rumaa kieltä tai fyysistä väkivaltaa/ylivaltaa siihen.

Sellainen ihminen joka on valmis pahoinpitelemään muita (on se sitten verbaalisesti tai fyysisesti) ei minun mielestäni edusta "normaaliutta" mutta ymmärrän, että se sinun mielestäsi tarkoittaa että minulla on "epänormaali tunne-elämä enkä koe äidinrakkautta".

Käsityksemme eivät tältä osin siis voi millään kohdata.
Ero on perusvatavanlaatuinen.

Toivottavasti kuitenkin, tuosta suuresta erosta huolimatta, sinullakin on vielä joskus läheiset, rakkaudelliset, kunnioittavat, luottamukselliset suhteet kaikenikäisiin lapsiisi ja lapsenlapsiisi.
Jos näin käy, niin erolla ei merkitystä.

:)
Ehkä suurin osa palstalaisista on niin tyhmiä etteivät näe lävitsesi mutta kyllähän sä olet oikeasti varmaan palstan ilkeimpiä ihmisiä. Et suoraan vaan koitat sivaltaa aina muka hyvällä. Olet haukkunut ja arvostellut täällä lukuisia ihmisiä, joten en kyllä sinuna ilkiäisi puhua mitään verbaalisesta väkivallasta. Sinua varmaan kismittää mutta minulla on jo nyt erinomaiset välit lapsiini. Samoin lapsillani on läheiset ja mahtavat välit isovanhempiinsa vaikka emme vauva-aikana heitä hylänneetkään pitkiksi ajoiksi muualle. Ehkä me ollaan vaan niin taitavia tässä suhteiden luonnissa :) Toisilla se vaatii vauvasta pitäen pitkiä hoitoja sukulaisilla.
Minä muuten sanoin _etten tiedä_ oletko tunne-elämältäsi epävakaa ;) Lasten lukumäärä kun ei kerro yhtään mitään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26329075]Tämä jankuttava nimimerkki "vieras" on minunkin mielestäni henkisesti pelottava... Huhhuh- tulee mieleen joku Breivik tai vastaava joka jankuttaa omaa näkemystään ja pitää sitä absoluuttisena totuutena kykenemättä näkemään tai tajuamaan että yhdestä asiasta (tässä tapauksessa 3kk ikäisen yöhoidosta) ei välttämättä ole sitä ainoaa oikeaa totuutta lapsen hyvinvoinnin kannalta. Onko tämä henkilö kenties kateellinen? Ehkä väsynyt ja loppuunpalanut äiti. Toivon voimia, mutta haluan myös sanoa että tekstisi perusteella olen huolestunut hyvinvoinnistasi ja kehää kiertävistä pakkoajatuksistasi.[/QUOTE]

:LOL:
En suosittele sinulle psykiatrin uraa :)
 
"vieras"
Noh tuon lisäksi olen tainnut suhteen itsekin jo pilata. Raukat pienet. :LOL:

Molemmat ovat viettäneet mieheni äidin kanssa useamman viikon. Toki olimme kaikki samassa asunnossa, mutta mummi vauvaa lähes koko ajan hoiti; syötti, nukkui vieressä, vaihtoi vaippaa, kylvetti...Ja tämän hänelle olen molemmilla kerroilla suonut, koska näkee lapsia yli vuoden välein. En kyllä ole silti huomannut, että lapset minut olisivat unohtaneet..kai tilanteen pelasti se, että olin kuitenkin paikalla? :whistle:

Oma äitini on yhden yön pitänyt esikoista hoidossa, kun esikoinen oli noin 7-8 kk ikäinen (en enää tarkkaan muista). Silloin menimme miehen kanssa risteilylle. Emmekä kumpikaan juoneet tippaakaan alkoholia. :O
Oliko tämäkin sitä kuuluisaa "sarkasmia" vai miten nämä tapaukset liittyy itse aiheeseen?
 
[QUOTE="vieras";26329095]Ehkä suurin osa palstalaisista on niin tyhmiä etteivät näe lävitsesi mutta kyllähän sä olet oikeasti varmaan palstan ilkeimpiä ihmisiä. Et suoraan vaan koitat sivaltaa aina muka hyvällä. Olet haukkunut ja arvostellut täällä lukuisia ihmisiä, joten en kyllä sinuna ilkiäisi puhua mitään verbaalisesta väkivallasta. Sinua varmaan kismittää mutta minulla on jo nyt erinomaiset välit lapsiini. Samoin lapsillani on läheiset ja mahtavat välit isovanhempiinsa vaikka emme vauva-aikana heitä hylänneetkään pitkiksi ajoiksi muualle. Ehkä me ollaan vaan niin taitavia tässä suhteiden luonnissa :) Toisilla se vaatii vauvasta pitäen pitkiä hoitoja sukulaisilla.
Minä muuten sanoin _etten tiedä_ oletko tunne-elämältäsi epävakaa ;) Lasten lukumäärä kun ei kerro yhtään mitään.[/QUOTE]

Olen iloinen jos elämäsi on parempaa, kuin mitä käytöksesi antaa ymmärtää.
Ja erityisen iloinen olen jos lapsesi voivat hyvin.

:)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26329106]:/ Huhhuh! Voimia ja jaksamisia sinulle arkeesi![/QUOTE]

Kiitos! Voimia on kyllä niin paljon että välillä mietityttää mihin tämän kaiken energian laitan :)
 
"mini"
[QUOTE="öööö";26329066]No kylläpäs sua nyt ahdistaa kun kaikki ei toimi niinkuin sinä haluat ja sun mielestä on oikein :Dmee nukkumaan ja vedä syvään henkeä, tuu huomenna lukemaan noi sun kirjoitukset rauhallisin ielin ja mieti menikö "vähän" yli.. :D[/QUOTE]

Peesi!!! Kaikesta noi mammat jaksaakin hikeentyä..
 
vieras(eituotärähtänyt)
Sitä tässä mietin vaan että miksei mummeliisalla olisi oikeutta mielipiteisiin? miksi häneltä odotetaan jotain puolueettomuutta? mä ainakin vien lapseni hoitoon mummulaan kun tuntuu että tarvitsee miehen kanssa laatuaikaa tai ihan vaan akkujen lataamista, mun mielestä se on ihan normaalia ja ei liity mitenkään äidin rakkauden puutteeseen vaan päin vastoin! kyllähän kaikki haluavat lapselleen rakastavan ja jaksavan perheen? jos on itse väsynyt ja kärttyinen niin eikö lapselle parempi paikka ole iloisten ja täysillä jaksavien hoitajien luona? ja plussaa siitä että pikkuisia kavereita riittää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras(eituotärähtänyt);26329160:
Sitä tässä mietin vaan että miksei mummeliisalla olisi oikeutta mielipiteisiin? miksi häneltä odotetaan jotain puolueettomuutta? mä ainakin vien lapseni hoitoon mummulaan kun tuntuu että tarvitsee miehen kanssa laatuaikaa tai ihan vaan akkujen lataamista, mun mielestä se on ihan normaalia ja ei liity mitenkään äidin rakkauden puutteeseen vaan päin vastoin! kyllähän kaikki haluavat lapselleen rakastavan ja jaksavan perheen? jos on itse väsynyt ja kärttyinen niin eikö lapselle parempi paikka ole iloisten ja täysillä jaksavien hoitajien luona? ja plussaa siitä että pikkuisia kavereita riittää :)
Viet 3 kk:n ikäisen vauvan viikonlopuksi hoitoon että saat laatuaikaa miehen kanssa. Jep jep. Mutta tosiaan, jos jo tuossa vaiheessa vanhemmat on täysin puhki ja poikki niin takuulla parempi antaakin muksut pois. Tuo taas nimenomaan ei ole normaalia ja sitähän tässä olen takaa hakenutkin. On se ihanaa että 3 kk ikäisellä on jo kavereita <3
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26329177]Viet 3 kk:n ikäisen vauvan viikonlopuksi hoitoon että saat laatuaikaa miehen kanssa. Jep jep. Mutta tosiaan, jos jo tuossa vaiheessa vanhemmat on täysin puhki ja poikki niin takuulla parempi antaakin muksut pois. Tuo taas nimenomaan ei ole normaalia ja sitähän tässä olen takaa hakenutkin. On se ihanaa että 3 kk ikäisellä on jo kavereita <3[/QUOTE]

vaikka sen lapsen laittaisi pulloon kasvamaan 3kk ikäisestä asti niin takuu varmasti siitä tulee tasapainoisempi kuin sinusta :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26329197]vaikka sen lapsen laittaisi pulloon kasvamaan 3kk ikäisestä asti niin takuu varmasti siitä tulee tasapainoisempi kuin sinusta :)[/QUOTE]

Tässäkö on kaikki keskustelu mihin pystyt? Olen käynyt ihan psykologissa testeissä, oletko sinä? ;) Ai niin mutta huijasihan se breivikkin psykiatreja :D
 
"Hmm"
Kauhea haloo siitä, että 3 kk ikäinen lapsi on ehkä viikonlopun hoidossa muualla... Entäs VenakkoMilannan tapaus... Jättää alle 2 kkk ikäisen lapsen neljäksi viikoksi hoitoon ja lähteen Mehikoon
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26329201]Tässäkö on kaikki keskustelu mihin pystyt? Olen käynyt ihan psykologissa testeissä, oletko sinä? ;) Ai niin mutta huijasihan se breivikkin psykiatreja :D[/QUOTE]

Mun tarkoitus ei ole keskustella kanssasi. enkä epäile yhtään ettet olisi psykologisissa testeissä käynyt :)
 
Ompa vielä pakko tarttua tähän keskusteluun. Nimimerkillä vieras. Kovin takerruit eilen illalla siihen, että minä kirjoitin yhdestä yöstä tässä 3 kk vauvan tapauksessa. Ja sinä viikonlopusta. Jos olisit ketjua lukenut. Olisit varmaan huomannut sen, että tämä yksi yö on täysin yhtä todennäköinen vaihtoehto kuin koko viikonloppu.

Toiseksi Mummeliisa ei ole missään vaiheessa kertonut syytä sille, miksi tämä pieni tulee yökylään. Sinä oletit automaattisesti, että äiti tuo vauvan hoitoon vain huvin vuoksi. Mitäpäs jos äidillä onkin oikeasti tärkeä syy siihen, että pieni yöpaikan tarvitsee. Niin näin alustavasti sen YHDEN yön.

Täällä myös mainittiin, en tiedä olitko se sinä sama henkilö. Että jos äiti kerkeää väsyä pikkuvauva aikana. Tässä viitattuna tuon 3 kuukauden aikana. Pitäisi hänen antaa vauva kokonaan pois. Koska ei ole kykenevä kunnon äidiksi. Oletko tässä tapauksessa ottanut huomioon niitä asioita joihin ei edes äiti pysty vaikuttamaan. Kuten esimerkiksi synnytyksen jälkeinen masennus. Tai koliikkivauva. Tai jotain muuta vastaavaa. Eli näissäkin tapauksissa jos äiti ei jaksa tai ole kykenevä vauvan täyspainoiseen hoitoon. Hän ei ole myöskään oikeutettu olemaan äiti.

Olen edelleen sitä mieltä. Että sinä olet nyt hieman kapeakatseinen tämän ajatusmaailmasi kanssa.
 
Päivitys Tönöltä:

Mukuloita nyt paikalla 8 (eli 2 omaa ja 6 lainattua).
Illalla lisääntyy.
Hyvin sujuu& soljuu.
Kämppä kuosissa, imuroitu, petattu & puunattu.
Verannalla palajtus ja kasassa jo melkoinen duplomaailma eri instansseineen.
Ruoka uunissa ja jääkaapissa (myöhäinen lounas kun syötiin aamun mittaan lettuja.); pekonibroileripastaa ja tuoresalaattia.
Ketään ei okseta eikä edes mies ole murissut/mutissut että hänen vaikea keskittyä töihinsä vaan kiltisti raataa työhuoneen puolella.

:)
 
  • Tykkää
Reactions: Lex ja moona81
"vieras"
Ompa vielä pakko tarttua tähän keskusteluun. Nimimerkillä vieras. Kovin takerruit eilen illalla siihen, että minä kirjoitin yhdestä yöstä tässä 3 kk vauvan tapauksessa. Ja sinä viikonlopusta. Jos olisit ketjua lukenut. Olisit varmaan huomannut sen, että tämä yksi yö on täysin yhtä todennäköinen vaihtoehto kuin koko viikonloppu.

Toiseksi Mummeliisa ei ole missään vaiheessa kertonut syytä sille, miksi tämä pieni tulee yökylään. Sinä oletit automaattisesti, että äiti tuo vauvan hoitoon vain huvin vuoksi. Mitäpäs jos äidillä onkin oikeasti tärkeä syy siihen, että pieni yöpaikan tarvitsee. Niin näin alustavasti sen YHDEN yön.

Täällä myös mainittiin, en tiedä olitko se sinä sama henkilö. Että jos äiti kerkeää väsyä pikkuvauva aikana. Tässä viitattuna tuon 3 kuukauden aikana. Pitäisi hänen antaa vauva kokonaan pois. Koska ei ole kykenevä kunnon äidiksi. Oletko tässä tapauksessa ottanut huomioon niitä asioita joihin ei edes äiti pysty vaikuttamaan. Kuten esimerkiksi synnytyksen jälkeinen masennus. Tai koliikkivauva. Tai jotain muuta vastaavaa. Eli näissäkin tapauksissa jos äiti ei jaksa tai ole kykenevä vauvan täyspainoiseen hoitoon. Hän ei ole myöskään oikeutettu olemaan äiti.

Olen edelleen sitä mieltä. Että sinä olet nyt hieman kapeakatseinen tämän ajatusmaailmasi kanssa.
Edelleen, rautalangasta väännettynä minä puhuin viikonlopusta. Jos et tajunnut niin puhuin asiasta myös yleisellä tasolla. En ole myöskään arvostellut sitä että vauva viedään hoitoon vaan sanonut että yksikään tunne-elämältään terve äiti ei 3 kk ikäistä vauvaa halua hoitoon viedä, ihan sama sille syylle on jos tilanne on vapaaehtoinen eikä esim. sairaalareissu. En ole myöskään sanonut että lapsi pitäisi antaa _kokonaan_pois jos sen ei kanssa ei jaksa. Vaan sanonut että parempi antaa lapsi pois (hoitoon) jos perheen tilanne on niin epävakaa ja surullinen ettei jaksa vauvasta huolehtia. Kyllä, joku voi väsyä. Kyllä, joku voi masentua mutta tällöin kyse ei olekaan _normaalista, terveestä_ äidistä.
 
[QUOTE="vieras";26332693]Edelleen, rautalangasta väännettynä minä puhuin viikonlopusta. Jos et tajunnut niin puhuin asiasta myös yleisellä tasolla. En ole myöskään arvostellut sitä että vauva viedään hoitoon vaan sanonut että yksikään tunne-elämältään terve äiti ei 3 kk ikäistä vauvaa halua hoitoon viedä, ihan sama sille syylle on jos tilanne on vapaaehtoinen eikä esim. sairaalareissu. En ole myöskään sanonut että lapsi pitäisi antaa _kokonaan_pois jos sen ei kanssa ei jaksa. Vaan sanonut että parempi antaa lapsi pois (hoitoon) jos perheen tilanne on niin epävakaa ja surullinen ettei jaksa vauvasta huolehtia. Kyllä, joku voi väsyä. Kyllä, joku voi masentua mutta tällöin kyse ei olekaan _normaalista, terveestä_ äidistä.[/QUOTE]


Normaali, terve ihminen ei väsy?

:D
 
Ja uusi päivitys:
W&W saapuneet ja isoW (2v) on hemmotellut mummia haleilla ja suukoilla niin että sulaneen mummelin voisi melkein luututa lattialta...
PikkuW sen sijaan ei ole oikein suerustelevaisella tuulella.
Söi, sai uuden vaipan ja nukahti mummin kainaloon.

Isommat parhaillaan maalaamassa vesiväreillä - myös papereita eikä vain verannanpöytää niin kuin voisi pikasilmäyksellä kuvitella.

Teinineidit tulivat koulusta, ihastelivat vähän aikaa pieniä ja vetäytyivät sitten suihkun kautta vintille kammariinsa valkkaamaan vaatteita ja maalaamaan itselleen kasvojaan. On perjantai... nuorisotaloilta.

Vanhempi teini soitti, että joutui koulunsa näyttelyvastaavaksi siaaastuneen tilalle.( Oli sitä viime vuonna ja periaatteessa homma ei pitäisi kenellekään langeta kuin kerran.) Palaa siis vasta huomenillalla.

Mies meni pankkiin.
Sitä himoittaisi aloitta alisäsiiven laajennus&remppa ja meni kysymään paljonko pankki lainasta velottaisi ja millaista laina-aikaa tarjoaisi.

Min' istun sohvannurkassa sammuneen pikkumiehen kanssa ja katselen ja kuuntelen avonaisesta ovesta mukulain touhuja.

:)
 
[QUOTE="vieras";26332727]No ei väsy sillä tavalla että miltei vastasyntynyt heivataan viikonlopuksi hoitoon vielä omasta halusta.[/QUOTE]

Jos ihminen ei tunnista väsymystä niin tunnistaako hän muita terveitä/normaaleja tunteita ja kehontiloja?
 

Yhteistyössä