Mitä ajattelisit 21-vuotiaasta miehestä...

  • Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti
.......
Jota ei kiinnosta seksi, seurustelu eikä naiset sitten millään? Ei halua seurustella tai harrastaa seksiä, vaikka tilaisuuksia olisi ollut. Ei ole omien sanojensa mukaan koskaan masturboinut. Ei ymmärrä, miksi naiset haluavat millään tavoin korostaa naisellisuuttaan tai seksikkyyttään ja vaivaantuu joka kerta, jos puheet menevät johonkin seksiin viittaavaan.

Eikö tää kuulosta helvetin epänormaalilta??
 
--.,
[QUOTE="...";26332655]aseksuaali[/QUOTE]

Hyvää päivää sentään!! Kysehän on vielä aivan poikasesta, kyllä vielä ehtii haluja ja himoja tuntemaan. Hyvä vaan jos tajuaa aikansa ja paikkansa.
 
Jos sitä ei kiinnosta miehetkään, niin sitten veikkaisin kanssa ton asesuksuaalin suuntaan.

Kaikki nyt ei vaan ole niin seksuaalisia tai hellyyden/läheisyyden kaipuisia.

Voi varmaan olla myös mahdollista, että sillä olis joku hormonipuutos.
 
Tunnen yhden kolmikymppisen miehen joka on aina ollut sinkku. Ei ole osoittanut mitään kiinnostusta naisiin/miehiin. Ei harrasta yhdenillan juttuja, ei hae seuraa (tietääkseni) netistä. Eipä ole tullut mieleen kysyä miksi.. Jos se tykkää jostain...muusta tai ei mistään???
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";26333042]Eihän kaikkien tartte olla pillun perään juoksioita, mutta pitäisin epänormaalina sitä, ettei normaaleista asioista voi keskustella kuten seksi.[/QUOTE]
Mä olen sitten epänormaali. Mun mielestä kun seksielämäni on samalla tavalla yksityisasiani kuin gynellä käynnit, vessassa käynnit yms. Eivät siis kuulu muille enkä pidä niitä erityisen korrekteina keskustelun aiheinakaan. Toki kuuntelen, jos joku välttämättä haluaa mulle näitäkin asioitaan tilittää, mutta mieluiten olisin kuulematta.
 

Yhteistyössä