Voit kysyä mitä vain ainoastaan yhden lapsen haluavalta äidiltä!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yksi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en tiedä tähän vastausta, mutta kerta saa kysyä niin kumpi meistä on mielestäsi itsekkäämpi minä 4 lapsen äitinä vai sinä yhden lapsen äitinä?

En usko että kumpikaan meistä olisi itsekkäämpi! Joku haluaa monta lasta ja tekee ne vaikkei välttämättä olisi aikaa ja rahaa ja jaksamista ja on itsekäs. Toinen haluaa vain yhden lapsen vaikka voisi olla enemmän antaa toisellekkin lapselle mutta ei sitä tee ja on itsekäs...

Empä nyt kysy mitään kun itsekkin olen ainoa lapsi. Hyvä niin ei ole kenen kanssa riidellä. ja ei ole ärsyttäviä sisarusten kumppaneitä kyyläämässä... OLEN ITSE PÄRJÄNNYT JA PÄRJÄÄN. KAVEREITA SAANUT HOIDOSTA, KOULUSTA, PIHOILTA. EI SIINÄ SISARUSTA OLE TARVITTU.

Me muutenkin oltu tosi köyhiä. raha ja ruoka tiukassa ollut. jos siinä olisi sisarus ollut niin eipä olisi sitä vähääkään ollut :(

Empä nyt kysy mitään kun itsekkin olen ainoa lapsi. Hyvä niin ei ole kenen kanssa riidellä. ja ei ole ärsyttäviä sisarusten kumppaneitä kyyläämässä... OLEN ITSE PÄRJÄNNYT JA PÄRJÄÄN. KAVEREITA SAANUT HOIDOSTA, KOULUSTA, PIHOILTA. EI SIINÄ SISARUSTA OLE TARVITTU.

Me muutenkin oltu tosi köyhiä. raha ja ruoka tiukassa ollut. jos siinä olisi sisarus ollut niin eipä olisi sitä vähääkään ollut :(

Positiivinen kokemus siis sinulla :) saanko kysyä minkä ikäinen olet ja onko sinulla omia lapsia? :)

[QUOTE="Aloittaja";26325703]Kyllä helmi olisi kuitenkin helmi :)[/QUOTE]

Niinhän se on... mutta, mutta... Mistä todellisen helmen tuntee? Siis muusta, kuin että etikassa se syöpyy ja tiesuolassa ruostuu olemattomiin? :D

Yhteistyössä