Sieltähän se nuoripari tuli hikisenä lenkiltä...Näin meillä naapurissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annica"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tämä minun juttu ei liity ap:n tapaukseen. Sanoin vaan, etten sallisi omalta 15-kesäiseltä yhdyntöjä ja tekisin rikosilmoituksen jos jäisi kiinni hameenhelmat korvissa.

miten teet rikosilmoituksen, kun molemmat ovat alaikäisiä? ainakin tässä ap:n tapauksessa. ja kuka sen tietää mitä tekevät todellisuudessa. mistä tietää ap, millon vanhemmat tulee kotiin?

Herran jestas! Eikö siveettömyydellä enää olee rajoja? Kuka kehtaa urheilla shortseissa lämpimillä ilmoilla? Joko olet selvittänyt tapahtumien kulun? Menivätkö tosiaan yhdessä suihkuun vai erikseen? Onko poika poistunut jo talosta? Jos on niin minkälaiselta näytti? Pitäisikö sinun käydä jututtamassa tyttöä ja viedä tälle vaikka juurikin tuollainen ehkäisyopas ja muutama kondomipaketti? Itse ainakin olen tätä mieltä, eihän tuollaisesta mitään muuten tule, kun vanhemmatkaan eivät ole vahtimssa! Tee sinä velvollisuutesi!

Alkuperäinen kirjoittaja ähh;26320738:
"Alaikäinen tyttöni harrasti tahdostaan seksiä, tahdon tehdä rikosilmoituksen".

Juujuu.

:laugh: Tää on ollu niin hauska ketju että oon nauranu kuset housussa. Aloittajalle ja näille jotka tekis omasta teinistään rikosilmoituksen!! Ja vielä::laugh::laugh::laugh:
Mä en kestä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No tämä minun juttu ei liity ap:n tapaukseen. Sanoin vaan, etten sallisi omalta 15-kesäiseltä yhdyntöjä ja tekisin rikosilmoituksen jos jäisi kiinni hameenhelmat korvissa.

Se varmaan parantaisi sinun ja lapsesi välejä suunnattomasti. Olisit juurikin sellainen äiti (isä?) jolle teini-ikäinen mielellään kertoo kaikki murheensa ja kysyy asioista jotka häntä askarruttavat :flower:

No nyt jäppinen lähti ja pusuttelut tossa ulko-ovella siihen tyyliin että ei kyllä jää epäselväksi mitä on touhuttu. No ehtipähän ainakin ennen lähtee laputtaa kun tytön vanhemmat tuli. Mahtaakohan tytöllä olla syyllinen olo? Ja mahtaakohan vanhemmat aistia jotain, ite kyllä varmaan aistisin.

Mul on vihje sulle. Olet varmaan aika hyvin selvittänyt kuinka pitkään tuolla yleensä on valot päällä illalla eri huoneissa. Nyt kannattaa tänä iltana/yönä tarkkailla miten valot sammuilee ympäri kämppää. Ja kun on lämmin kevät, kannattaa ehkä pitää jotain ikkunaa auki, saatat jopa kuulla jotain oleellista.

Oma arvaukseni on se, että vanhemmat eivät tajua mitään, ovat jo pitkään olleet sokeita tyttönsä touhuille. Mutta seuraappa nimenomaan tytön ikkunaa. Jos siellä on pitkään pientä valonkajastusta, on helppo arvata mitä se on. Varmaan tietska päällä ja sitten meseilee pojun kanssa. Se on varma merkki, että nyt on menty pidemmälle.

[QUOTE="ap";26321197]No nyt jäppinen lähti ja pusuttelut tossa ulko-ovella siihen tyyliin että ei kyllä jää epäselväksi mitä on touhuttu. No ehtipähän ainakin ennen lähtee laputtaa kun tytön vanhemmat tuli. Mahtaakohan tytöllä olla syyllinen olo? Ja mahtaakohan vanhemmat aistia jotain, ite kyllä varmaan aistisin.[/QUOTE]

Syyllinen olo?!?!

Veikkaan että on pikkasen erilainen olo...

[QUOTE="ap";26320543]No olis aika kova veto, mutta emmä nyt ihan mitään noin läpinäkyvää tekis. Eipä oo mun tytär, mutta toivoa sopii ettei ainakaan mitään tommosta satu. Kaipa ne noi ehkäsyhommat osaa kun sitä kuitenkin koulussa tuputetaan koko ajan. Kenties siitä tyttökin innostunut.[/QUOTE]

Näin varmasti on. :flower:

No, eipä sitä paljoa ton ikäsenä tullu naapureilta kyseltyä että kenen kanssa herrasväki toivoisi mun tänään lenkkeilevän.

Pistä öögat kiinni jos niin keittää. Asiahan ei sinänsä sulle kuulu.

Tiiätkö, mäkin kävin suunnistajapoikaystäväni kanssa lenkillä 14- ja 15 -vuotiaana. Ja mentiin vielä samaan taloonkin (joko meidän tai pojan) useasti lenkkien jälkeen, eivätkä vanhemmatkaan olleet aina kotosalla. Kaikkein mielenkiintoisin juttu tässä tarinassa kuitenkin on se, että mä menetin neitsyyteni 18-vuotiaana ja ihan eri tyypin kanssa...

No voi elämä, jollain taas puuhat vähissä kun pitää naapurin nuorisoa tirkistellä.

Itsellänikin oli poikaystävä monesti yökylässä meillä kun oli 15-v ja sain myös vanhempieni luvalla yöpyä poikakaverin luona tuossa iässä (poikakaveri oli vuotta vanhempi). Silti emme me koskaan mitään tehneet, suukottelua pidemmälle, koska en kokenut olevani vielä valmis ja tämä oli poikakaverillenikin ihan ok. Onneksi, sillä suhde kaatui lopulta siihen että tunteeni poikaystävää kohtaan kuolivat, kuten tuossa iässä monesti käy. Neitsyyteni menetin vasta yli 17-vuotiaana nykyiselle miehelleni. :)

[QUOTE="ap";26321197]No nyt jäppinen lähti ja pusuttelut tossa ulko-ovella siihen tyyliin että ei kyllä jää epäselväksi mitä on touhuttu. No ehtipähän ainakin ennen lähtee laputtaa kun tytön vanhemmat tuli. Mahtaakohan tytöllä olla syyllinen olo? Ja mahtaakohan vanhemmat aistia jotain, ite kyllä varmaan aistisin.[/QUOTE]

Saattaa ne vaikka aistia: hajusta, mausta vai ihan tuntoaistein.... hmm..

Miten muuten pusuttelutyylistä voi päätellä mitä on touhuttu?? :D (tiedän ensi kerralla ihmisten ilmoilla pusutella sivistyneesti, jottei naapurit arvaa mitä sitä on touhuttu...)

Yhteistyössä