Viimeksi muokattu:
mie kärvistelen täällä selkäkivun kourissa ja päätin sitten sairaalakassin pakkaamisen & keksien leipomisen lomassa pistää tälläisen pystyyn ajankuluksiAlkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26320371:
Me ollaan varmaan asuttu tossa asunnossa Tai siis no, kaikkihan ne samanlaisia rivareita siinä on et vaikka sama asunto ei olisi niin ainakin taloyhtiö
Väsynyt ämmä ja sotkuinen köökki, enpä nyt tiijä =)Ihana!
IhmisestäAlkuperäinen kirjoittaja Mitä mitä;26320721:Miks toiset osaa laittaa kuvan ja toisten kuvat täytyy käydä kattomassa ton hankalan aijaan kautta? Johtuuko ihmisestä vai koneesta?
Honda xD
Orastava duckface helvettiin niin ihan ok, pump and dump matskua
Look here are my boobs and here is my duckfaceprofiilissa on
Pitäskö tästä kommentista jakaa joka kerta joku papukaijamerkki vai?non compos ment olet tullu takas.
Oi ootko :heart: Mä en oo tajunnu! Miä vaan oon itkeny kun ei oo ketään kenen kanssa kuolata tätä :Pitäskö tästä kommentista jakaa joka kerta joku papukaijamerkki vai?
No neuvokaa nyt herran tähden, mulla tulee pelkkä tyhjä viesti kun yritän liittää kuvan suoraan!Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mitä;26320721:Miks toiset osaa laittaa kuvan ja toisten kuvat täytyy käydä kattomassa ton hankalan aijaan kautta? Johtuuko ihmisestä vai koneesta?
Voi vitsit miten kauniit silmät! Ja kauns muutenkin