G: Pahinta päivässäsi?

• Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Selkäjumi kävelly kumarassa melkein koko päivän ja samalla hoitanu kodin ja lapset. Selkä kiittää taas ku ei vaan osaa olla tekemättä mitän!

Toinen ku tajusin aamulla olevani lasten kanssa ulkona yöpaita päällä... hävetti

särky
Niin kauhea päänsärky, että oon ollu muutaman tunnin lähinnä silmät kiinni. Leuka on jumissa, silmiä särkee, päätä jomottaa, oksettaa. Tästä koneelta pitäs mennä pois aika nopsaan, ei kestä kattoa ruutua. Enkä keksi, mistä tää on tullut. Aamulla kävin juokemassa pitkästä aikaa ja tuolta lavoista kyllä varmaan aukes jotkut jumit. Jos tää johtuis siitä, kun kerta leukakin on outo. Tai sitten oon juonu liian vähän. Joka tapauksessa, järkky olo ja peti kutsuu.

"vieras"
Työkaveri ilmoitti olevansa kipeänä eli huomenna joudun tekemään aamulla omia töitä, päivällä hänen, peruuttamaan sopimani palaverit ja tekemään ne kesäkuussa, kun on lapsi poissa koulusta eli otanko sitten palaveriin mukaan ja osa hommista jää loppuviikolle. Ärsyttää. Sama tyyppi ollut kipeänä kolmatta kertaa viidessä viikossa.

Tän kuukauden talous suoraan sanottuna kusee ja just kun näky valoa tunnelin päässä niin eikö sitten pamahda kasa laskuja postilaatikkoon! Menkat on taas niin runsaat, että haistatan sille, joka väittää, että se on max se kahvikupillinen. Vessassa on hankalaa ravata kun laps oppi tänään kiipeämään ja tippuu heti jostain päälleen just kun saan housut alas. Lisäksi mies on ollut monta päivää työmatkalla ja koska nukun aina huonosti yksin niin elämä tuntuu nyt muutoinkin sitten kurjalta.

Jos huomenna on edes hitusen parempi päivä niin lupaan olla hyvä äiti ja tehdä pannaria.

"vieras"
Mies ollut tänään niin v*ttunaama suoraan sanoen ja ite niin väsynyt + lapset kiukutelleet että ei ihan mennyt putkeen tää päivä, huonointa oli kait aamun kiukkuriita...

633662
Verikoe ja nieluviljely (inhoan molempia, mulla on lapsesta asti ollu tosi herkkä yökkäysrefleksi kurkussa ja ei kärsi edes lastalla kurkata sinne). Ja odottelu, että mikä pöpö kurkussa oikein on, verikoe onneksi oli sitten ok.. Mutta kurkkukipu piinaa :) Ja opiskelua pitäis jaksaa tässä samalla itsenäisesti.

Turkilmas
Tänään on ollut sen verran huippukiva päivä, että pahinta taitaa olla mun kuumottavat kädet. Koko päivän ulkona pihahommissa, joten taisin saada pienen yliannostuksen auringosta. Ei palaneet, mutta kuumottaa.

Turkilmas
Hei allergiset: luin tänään just mielenkiintoisen jutun, miten luonnon antimet, etenkin nokkonen, voi auttaa allergiaan. Gluteiini pois ruokavaliosta ja tietty einesmättö jne. Nokkosista voi tehdä esim. teetä. Lisäksi omega kolmosta ja D-vitamiinia. Pakurikääpä on kuulemma myös kova sana. Itse ajattelin kokeilla tuota nokkosta, on muutenkin ihan huikean hyvää ravintoa :).

• Tykkää
Reactions: meah
Jouduin seuraamaan sivusta asiakasta, joka kaikessa rauhassa saatteli hevosystävänsä viimeiselle matkalle.
Se on aina rankkaa itsellekin, jotenkin sitä sitten jää miettimään, että voi osua omalle kohdalle milloin vaan. Ja pohtii, miten sen tilanteen sitten aikanaan parhaalla mahdollisella tavalla hoitaa.... Mutta sillä asiakkaalla oli varmasti rankempaa.

Mulla on kaikenkaikkiaan ollut ihan hyvä päivä.

Tän kuukauden talous suoraan sanottuna kusee ja just kun näky valoa tunnelin päässä niin eikö sitten pamahda kasa laskuja postilaatikkoon! Menkat on taas niin runsaat, että haistatan sille, joka väittää, että se on max se kahvikupillinen.
Kuulostipa tutulta... :hug:

Ja niitä kahvikuppeja on monen kokosia. Motti se taitaa olla mullakin |O :D

• Tykkää
Reactions: Elomeena

Yhteistyössä