Eniromaista, rakas Moderaattorit.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26314421:Vaan monellako on nikki, jolla on monta käyttäjää?:xmas:
Majurilla.:kieh:
Eiks mulla ookkaan eniten? :'(Majurilla.
Kerro nyt ihan rohkeasti, miksi sulla on niin kauhean monta nikkiä?Eiks mulla ookkaan eniten? :'(
Ei, mutta taidat olla minun etsimäni henkilö.Mulla on ollut monta, mutta yksi kerrallaan on käytössä, joten en ehkä ole etsimänne henkilö .
Ei mulla ole kuin pari nikkiäAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26314511:Kerro nyt ihan rohkeasti, miksi sulla on niin kauhean monta nikkiä?
Jos ei osaa käyttäytyä, niin voi tulla perseilemään sitten uudella nikillä kun vanhalla saa bannia.Mihin tarvitsee edes montaa eri nickiä? Vai olenko mä nyt ihan pihalla ja sinisilmäinen kun en tajuu.
Jaa'a, piti vaan vetää paremmaks että voitan määrän. :xmas:Mihin tarvitsee edes montaa eri nickiä? Vai olenko mä nyt ihan pihalla ja sinisilmäinen kun en tajuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26314545:Ei, mutta taidat olla minun etsimäni henkilö.
Maitohampaita?Mulla on 11kpl
Emmä tiä, en ole koskaan saanut bannia tai tutustunut aiheeseen sen ihmeemmin. Ainakin luulisi, että sen bannin pystyy muuten kiertämään, mutta joutuu kirjottelemaaan harmaana tai eri nimimerkillä.Eli banni tulee nickille eikä siis ip-osoitteelle? Ok.