Aivan ihanaa, kun on ollut jo hellepäiviä! <3

gaussin ystävä
ei saakeli. mulla on hidas termostaatti, läkähdyn alkukesän helteeseen, ja syssyllä taas tulee vilu heti kun lämpö rupee tippumaan.

ja sikatilalliset kun levittää sontaa tuohon pellolle viereen, niin se on toki pakko tehdä silloin ensimmäisenä lämpimänä viikonloppuna. onpahan hyvä tekosyy pysyä sisällä. se muuten haisee paljon rajummin yli kahdessakympissä ja auringonpaahteessa...

Tänään kun raahauduin töistä kotiin, ensin kuumassa bussissa ja sitten metrossa, meinas itku tulla, et tätäkö tää on sit taas muutama kuukausi. Kesä muuten paras vuodenaika, mut mä en vaan kestä tota lämmintä, saatika kuumaa :(

"puddighinu"
Oi te onnekkaat!
Meillä on mun muistiin kylmin kevät menossa. On tainnut olla peräti kahtena päivänä yli 25 astetta, meri jäätävän kylmä ja yhä saa kulkea takki päällä, kun normaalisti on menty tähän aikaan vuodesta topissa jo kuukauden päivät! Nytkin vettä vihmoo ja 16 astetta lämmintä. Me asutaan Sardiniassa eli ei mikään ihan normaali toukokuun keli todellakaan. Tähän aikaan vuodesta pitäisi olla jo biksut päällä ja rannassa! Anoppikaan ei muista näin kylmää koskaan olleen toukokussa, ja ikää on sentään jo reilusti päälle 70 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26314614:
Jaha, samat oli aatokset. :D
istuin mennä kesänä lentokonneessa ja kapteeni kertoi että tsadissa on ukonilma

takanani istuvat herrasmiehen oloiset miehet tilasivat heti pullon kuohuvaa ja tuntuivat olevan siinä uskossa että huomenissa käy muuntajat hyvin kaupaksi

Yhteistyössä