O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Mennään ostaan sulle äitienpäivälahjaks ne istutusjutut takapihalle. Mä meen tänään grillaamaan kaverille jos sopii. En aio juoda kun 6päkin. Tuun huomenna kyllä hyvissä ajoin kotiin aamupäivästä. Tuun viimeistään sitten kun sä tuut mummolastas, soita kun lähdet sieltä."
Juu, ostoksia ei olla tehty ja tuskin tehdään kun huomenna taas jätkällä työt. Oli lähteny baariin, soitti ympärikännissä keskellä yötä. Ei oo näkyny eikä kuulu vaikka oon kyllä aikatauluistani ilmotellu ja nyt jo hyvän tovin oon kotona istuskellu.. Uskooko joku että vituttaa?
En keksi millään miten estäisin lapselta pääsyn keittiön kaapeille ja päädyn päivästä toiseen, useaan otteeseen keräämään kasat lattioilta takaisin kaappeihin. Kaiken lisäksi siltä varmaan katkee sormet tätä menoa...
Muutoin ei ole valittamista.
Pitäs tehdä sitä, ja pitäs tehdä tätä. Mutta peekele kun laiskottaa. Ja sitten vielä tympii kun laiskottaa eikä jaksas olla tekemättä mitään. Mutta kuitenkaan ei huvita tehdä yhtään mitään!
Kiitos!