Virallinen valitusketju:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
421.png

Mies nukkuu edelleen, vaikka mun piti saada nukkua pitkään. Piti mennä aamupalalle äitienpäivän kunniaksi ABC:lle. Aamupala-aika meni aikoja sitten. Syötiin lasten kanssa tässä kotona. Ollaan muuten syöty jo ruokakin. Ja korkattiin keskenämme mun aamulla tekemä suklaakakku. Joo. Ihana äitienpäivä. Oishan se kiva, et mies ois pitäny lupauksensa.

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26256678]iltaa odotellessa =)
Vali vali : /

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Jep, illalla selviää tarkemmin kuinka paskoja äitienpäivälahjoja mammat ovat saaneet, kuinka paskoja miehiä ja anoppeja kaikilla on jne.

Mulla on nälkä muttei tee mieli ruokaa, koska sosekeitot alkaa jo tympiä. Pitäis imuroida, mutten jaksa. Sukkien kutominen ei ookaan niin kivaa ajanvietettä mitä pitkään aattelin ja nyt mulla on älyttömästi sukkia kudottavana ja haluaisin edes kivemmanvärisiä lankoja. |O |O

"Mennään ostaan sulle äitienpäivälahjaks ne istutusjutut takapihalle. Mä meen tänään grillaamaan kaverille jos sopii. En aio juoda kun 6päkin. Tuun huomenna kyllä hyvissä ajoin kotiin aamupäivästä. Tuun viimeistään sitten kun sä tuut mummolastas, soita kun lähdet sieltä."

Juu, ostoksia ei olla tehty ja tuskin tehdään kun huomenna taas jätkällä työt. Oli lähteny baariin, soitti ympärikännissä keskellä yötä. Ei oo näkyny eikä kuulu vaikka oon kyllä aikatauluistani ilmotellu ja nyt jo hyvän tovin oon kotona istuskellu.. Uskooko joku että vituttaa?

"Mennään ostaan sulle äitienpäivälahjaks ne istutusjutut takapihalle. Mä meen tänään grillaamaan kaverille jos sopii. En aio juoda kun 6päkin. Tuun huomenna kyllä hyvissä ajoin kotiin aamupäivästä. Tuun viimeistään sitten kun sä tuut mummolastas, soita kun lähdet sieltä."

Juu, ostoksia ei olla tehty ja tuskin tehdään kun huomenna taas jätkällä työt. Oli lähteny baariin, soitti ympärikännissä keskellä yötä. Ei oo näkyny eikä kuulu vaikka oon kyllä aikatauluistani ilmotellu ja nyt jo hyvän tovin oon kotona istuskellu.. Uskooko joku että vituttaa?

Olen tatuoitu jätkä!

Mentiin anopin luo, mutta eipä ollukkaan kotona, kolmen jälkeen piti olla anoppilassa, ooteltiin vähän yli puoli tuntia ja sitten
päätettiin lähteä kotiin takaisin. :|

Viimeksi muokattu:
En keksi millään miten estäisin lapselta pääsyn keittiön kaapeille ja päädyn päivästä toiseen, useaan otteeseen keräämään kasat lattioilta takaisin kaappeihin. Kaiken lisäksi siltä varmaan katkee sormet tätä menoa...

Muutoin ei ole valittamista.

Pitäs tehdä sitä, ja pitäs tehdä tätä. Mutta peekele kun laiskottaa. Ja sitten vielä tympii kun laiskottaa eikä jaksas olla tekemättä mitään. Mutta kuitenkaan ei huvita tehdä yhtään mitään!

Kiitos!

Yhteistyössä