Onko kabaree susta upeaa taidetta vai naista alentavaa viihdettä?

  • Viestiketjun aloittaja kysymmys
  • Ensimmäinen viesti
kysymmys
Esim:
Crazy Horse, Paris - YouTube

Yllä oleva video on eräästä pariisilaisesta kabareeravintolasta, joka on ns. arvostettu paikka, tanssijoilla tulee olla hyvä baletin ja jazztanssin tausta, yms. Ei siis mikään "strippiklubi" jonne kuka vain pääsisi tanssimaan. Miten itse suhtaudut kaikenlaiseen kabareeseen, burleskiin, revyyviihteeseen tms.? Entä jos tyttäresi sanoisi että hän haluaa tuollaiseksi tanssijaksi Pariisiin? Olisiko susta inhottava ajatus että oma lapsesi tanssii rinnat paljaina jossain kabareeshowssa vai ajattelisitko että vau, upeaa, taidetta, glamouria!



:)
 
Lex
Esim:
Crazy Horse, Paris - YouTube

Yllä oleva video on eräästä pariisilaisesta kabareeravintolasta, joka on ns. arvostettu paikka, tanssijoilla tulee olla hyvä baletin ja jazztanssin tausta, yms. Ei siis mikään "strippiklubi" jonne kuka vain pääsisi tanssimaan. Miten itse suhtaudut kaikenlaiseen kabareeseen, burleskiin, revyyviihteeseen tms.? Entä jos tyttäresi sanoisi että hän haluaa tuollaiseksi tanssijaksi Pariisiin? Olisiko susta inhottava ajatus että oma lapsesi tanssii rinnat paljaina jossain kabareeshowssa vai ajattelisitko että vau, upeaa, taidetta, glamouria!


:)

Ajattelisin, että wow; kovaa työtä, kilpailua, riskejäkin, mutta myös ainutkertainen mahdollisuus päästä kokemaan jotakin upeaa. Rintojen paljaus on sivuseikka.
 
"vieras"
[QUOTE="a.p";26318646]Kuinka kauan mun pitää tätä nostella että saan tästä aiheesta kunnon keskustelun syntymään? :)[/QUOTE]

Olisi ihan kiva saada omakin mielipiteesi ja kantasi asiaan. Ehkä se vauhdittaisi keskustelua :)
 
Kabaree on viihdettä ja toki myös taidetta. Toki hieman puoleellinen saatan olla näin suomalaisen kabaree-tekijän vaimona. Suomessa se ei yleensä perustu paljaaseen pintaan, vaan viihteeseen.

Olen käynyt katsomassa Pariisissa Punaisen Myllyn shown ja oli ihan hyvä kokemus. Kyllä siinä tanssi oli pääosassa, paljas pinta vain oheisjuttu. Ihan hieno kokemus kokonaisuudessaan. Toki vähäpukeiset naiset varmasti antavat miehille silmäruokaa ja näin naisnäkökulmasta miehillä oli liikaa päällä :D.

Oma tyttäreni jos tuon tyyppiseen lähtisi mukaan, joutuisi asiaan varmaan vähän tottuttelemaan...
 
Rähinä-Reetta
Ehkä liika vähäpukeisuus/ vähäinen tanssillisuus menee musta mauttomuuden puolelle, mutta ymmärrän kyllä kabareen taiteellisena viihteenä. En ole koskaan itse ollut oikeassa kabareessa, joitain kabareemaisia esityksiä olen nähnyt.
 

Yhteistyössä