Tunnen äidin, jolla on identtiset kaksoset, mutta...

• Viestiketjun aloittaja 1-2-3-4-5 jne...
  • Ensimmäinen viesti
1-2-3-4-5 jne...
heitä ei meinaa tunnistaa identtisiksi. Heidän nimensä ovat Lea ja Margareetta, heillä on AINA päällänsä erilaiset, eriväriset ja eriMERKKISET vaatteet, heidän hiuksensa eivät KOSKAAN (paitsi nukkuessa) ole kiinnitetty samalla tavalla (nukkuessa siis auki). Toisella heistä on harrastuksena ratsastus, toisella viulun soitto. Heidän huoneensa ovat ihan erilaiset, toisella pasvisänky, toisella tavallinen, ja muutenkin erilaiset ja eriväriset. Toisen hiukset on värjätty blondiksi ja leikattu lyhyiksi, toisen on värjätty tummanruskeisi ja jätetty pitkiksi (heillä oli normaali hiusten väri vaalean ruskea). He ovat 10 vuotiaita.

AP unohti
heitä ei meinaa tunnistaa identtisiksi. Heidän nimensä ovat Lea ja Margareetta, heillä on AINA päällänsä erilaiset, eriväriset ja eriMERKKISET vaatteet, heidän hiuksensa eivät KOSKAAN (paitsi nukkuessa) ole kiinnitetty samalla tavalla (nukkuessa siis auki). Toisella heistä on harrastuksena ratsastus, toisella viulun soitto. Heidän huoneensa ovat ihan erilaiset, toisella pasvisänky, toisella tavallinen, ja muutenkin erilaiset ja eriväriset. Toisen hiukset on värjätty blondiksi ja leikattu lyhyiksi, toisen on värjätty tummanruskeisi ja jätetty pitkiksi (heillä oli normaali hiusten väri vaalean ruskea). He ovat 10 vuotiaita. Hän on varta vasten pyytänyt, että lapset eri luokille. Meneeköhän liian pitkälle?

Ap täällä
[QUOTE="vieras";26301079]Tarkoitatko, että identtisten kaksosten pitäisi käyttää samanlaisia vaatteita ja harrastaa samoja asioita? Miksi ihmeessä?[/QUOTE]

No en tarkoita, mutta tuo äiti ei kysy lasten mielipiteitä.

Ei mene liian pitkälle, mä olin kaksossiskoni kanssa eri luokilla yläasteella ja hyvä niin!!! Onneksi ei tarvinnut pitää samanlaisia vaatteita isompana jne.. Pienempänä oli joskus samanlaiset vaatteet..

Tuo ap:n kuvailema kuulostaa täydelliseltä! Sisko mua 40 s vanhempi..

AP kysyy
[QUOTE="Vieras";26301099]Vai niin. Ja mitä sitten. Toivon kuitenkin ettei aloituksesi lapsia kuitenkaan ole olemassa, kun täällä jauhat heistä paskaa.[/QUOTE]

Miten niin jauhan heistä paskaa? Voitko selittää?
En ole haukkunurt heitä, ovat erittäin mukavia ja hyväkäytöksisiä.

"Nea"
Jeps, kuulostaa siltä, että äiti tekee juuri niinkuin monikkojen vanhempia ohjeistetaankin eli sallitaan kullekin lapselle oman persoonallisuuden kehitys eikä käsitellä heitä kuin nipussa.

Tuo on siinä tapauksessa sairasta jos äiti on tehnyt asiasta pakkomielteen. Eli jos kaikki on pakon kautta erilaista, ettei vaan olisi mitään samanlaista ja jos lapsilta ei ole kysytty asiaan mielipidettä.

Itse jouduin koulun kautta tuollaiseen pakkoerilaistamiseen ja kamalat kokemukset on siitä.

• Tykkää
Reactions: Madicken04

Yhteistyössä