Entäs kenen julkkiiksen ystävä tahtoisit olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "akka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo erityisesti hinkua olla kenenkään julkkiksen ystävä. Ihan sama, olisiko ystävä tunnettu vai ei, kunhan olis ihana, luotettava ja mukava tyyppi. Julkkiksista en keksi ketään, joka vaikuttaisi haastattelujen perusteella sellaiselta, että haluaisin ystävystyä.

Mä yleensä haluan olla ihmisen ystävä vasta sitten, knu tiedän ihmisestä edes jotain. Sen verran, että onko se hyvä tyyppi, sellainen "mun ystävä"-tyyppi.

Yhdestäkään sellaisesta julkkiksesta jota en tunne, en pysty sanomaan millaisia tyyppejä ne on. Koska se kuva mikä annetaan julkisuuteen, on tod.näk. jotain ihan muuta, kuin mitä se ihminen ihan oikeasti omana itsenään on.

En siis haluaisi olla kenekään julkkiksen ystävä tai edes kaveri sillä perusteella, että se on julkkis.

Mä yleensä haluan olla ihmisen ystävä vasta sitten, knu tiedän ihmisestä edes jotain. Sen verran, että onko se hyvä tyyppi, sellainen "mun ystävä"-tyyppi.

Yhdestäkään sellaisesta julkkiksesta jota en tunne, en pysty sanomaan millaisia tyyppejä ne on. Koska se kuva mikä annetaan julkisuuteen, on tod.näk. jotain ihan muuta, kuin mitä se ihminen ihan oikeasti omana itsenään on.

En siis haluaisi olla kenekään julkkiksen ystävä tai edes kaveri sillä perusteella, että se on julkkis.
juuri näin.

Lisään vielä jos kuolleita saisi valita, niin Michael Jackson ja Anthony Perkins jos olisivat elossa. Olisivatpa vielä elossa. : / Vaikea uskoa, että Tony Perkinsin kuolemasta tulee syksyllä jo 20 vuotta. :O

Sen ainoa julkkiksen, joka onkin jo mun fb-kavereissa ;)
On hyvä tyyppi, mielenkiintoinen persoona. Erittäin mukava mies :heart:

En ole halunnut tutustua häneen siksi, että on julkkis. Hänen työnsä on julkista ja toisaalta, oltaisko koskaan tutustuttu jos hän tekisi jotain muuta kuin nyt? En tiedä, mutta hyvä näin.

Yhteistyössä