G: sinun ja miehesi horoskooppimerkit?

• Viestiketjun aloittaja in love
  • Ensimmäinen viesti
"mamma"
Minä olen kauris ja mies on kaksonen. Melko jännää meillä välillä on, mies on vähän tuuliviiri kun on aina kahta mieltä :) Onneksi kauriilla on sorkat tukevasti maassa :D

Mä olen oinas ja mies jousimies. Hyvin homma toimii. Kerran luin jostain tuosta jousimies-miehestä ja se kuvaus osu mun mieheen tosi hyvin. En kuitenkaan oikeasti usko horoskooppeihin, mutta on niitä hauska lueskella. Ei siis mitään ennustushoroskooppeja vaan niitä luonneversioita..

Vesimiehelle sopii yleensä parhaiten joko toinen vesimies tai sitten kaksonen tai vaaka.
Tiedän. Vesimies ei henk.koht sovi itselleni, eikä vaakakaan. Kaksosista en osaa sanoa, mutta äitini oli kaksoset ja jos sitä voi mitenkään verrainnollistaa, niin uskon ettei suhdekaan toimisi.

Olen vain todennut, että tämä jousimies on just mulle se parhain. Onhan meilläkin omia erimielisyyksiä, mutta on sekin kivempaa kuin toinen vesimies, joka on liian samanlainen (= ihan mahdottoman tylsää kun voi lukea kuin avointa kirjaa), tai sitten vaaka, josta ei koskaan tiedä onko hyvällä vai huonolla tuulella :)

• Tykkää
Reactions: Akaatti
"sipsi"
Kaksosia ollaan kumpikin :) Tulistutaan ja lepytään helposti, eikä yleensäkään vuosikausia asioita mietitä. Tehdään ensin ja mietitään sitten :)

Vaikka ilmeisesti horoskooppikirjojen mukaan ollaan huonoin mahdollinen yhdistelmä...

Sinkku-oinas olen. Huvikseni netissä etin sitä parasta vaihtoehtoa oinasnaiselle. Ilmeisesti leijona ois oinaan paras mätsi. Paras pari oikeastaan koko tähtikartalta yhden lähteen mukaan. Yleensä vaan miehet taitaa vaan naurahtaa koko kysymykselle heidän horoskooppimerkistään. :saint:

"While speaking more about the compatibility of an Aries woman and a Leo man, they make the perfect combination. Both these signs have many characters in common. If you are thinking about the examples for best compatible signs, then an Aries woman Leo man relationship can be cited as the best one."

Aries Woman and Leo Man Compatibility

[QUOTE="sipsi";26297187]Kaksosia ollaan kumpikin :) Tulistutaan ja lepytään helposti, eikä yleensäkään vuosikausia asioita mietitä. Tehdään ensin ja mietitään sitten :)

Vaikka ilmeisesti horoskooppikirjojen mukaan ollaan huonoin mahdollinen yhdistelmä...[/QUOTE]

Ette ole huonoin yhdistelmä. Kaksosille sopii parhaiten juuri toinen ilmamerkki eli kaksonen, vaaka tai vesimies. =)

"vieras"
[QUOTE="mä vaan";26297037]Mä Skorppari ja mies vaaka. Yhtä on pidetty 19 vuotta![/QUOTE]

Meillä toisinpäin, ens vuonna 10v yhessä. Hyvin on toiminu mies tasapainottaa heiluri vaakaa ;-)

Yhteistyössä