tässäkö muka luurangon laihaksi laihtunut julkkis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa, no ehkä siinä kritisoitiin hänen kuntoilurääkkiään?! Jaksanut kovin paneutua tekstiin, mutta siinähän kerrottiin, että käy jopa 2krt. päivässä pilateksessa tms.

No amerikassa monella julkkiksella menee överiksi laihduttaminen. ja kos keinot ovat epäterveelliset, niin ei ole hyvä malli ainakaan muille nuorille. Ja jokuaika sitten, kyseinen leidi oli monen lapsen idoli

No just. Samanlaista kuin nämä "uskomaton kaula-aukko hilma-irmalla" lööpit ja kuvassa nainen tavallinen toppi päällä. Samaa sarjaa myös "Wau, mikä kesäkunto vittu vaikka sillanpäällä, sixpack ja mahtilihakset" kuvassa jokin riutunut kukkakeppi, vailla mitään lihaksia.

Hyvin hoikka, mutta ei näytä sairaalloiselta tai riutuneelta. Ehkä tykkään kuitenkin aiemmasta lookista, eihän Miley mikään lihava ole koskaan ollut:

miley-cyrus-before-and-after.jpg[img]

[QUOTE="Harmaa";26293754]Hyvin hoikka, mutta ei näytä sairaalloiselta tai riutuneelta. Ehkä tykkään kuitenkin aiemmasta lookista, eihän Miley mikään lihava ole koskaan ollut:

miley-cyrus-before-and-after.jpg
[/QUOTE]

Äh, kuva meni väärin... Ihmetyttää vain, mistä se on sen ''jopa 20 kiloa'' laihduttanut`?

no kyllä mä näen tuossa alkavan anorektikon. Vielä on homma jotenkin kasassa, mutta miten pitkään mahtaa pysyä.

Ja siitäkin mun mielestä voitaisiin puhua, että ei ole normaalia nostaa ihanteiksi ihmisiä, jotka kerkiävät koko päivän venyttämään pilateksessa tai tempomaan punttia. Jotain muuta jää silloin tekemättä, eikä siinä puutteessa ole mitään ihannoitavaa.

no kyllä mä näen tuossa alkavan anorektikon. Vielä on homma jotenkin kasassa, mutta miten pitkään mahtaa pysyä.

Ja siitäkin mun mielestä voitaisiin puhua, että ei ole normaalia nostaa ihanteiksi ihmisiä, jotka kerkiävät koko päivän venyttämään pilateksessa tai tempomaan punttia. Jotain muuta jää silloin tekemättä, eikä siinä puutteessa ole mitään ihannoitavaa.

Missä näet anorektikon, oletko tosissa, vai muuten vaan pöllö

Missä näet anorektikon, oletko tosissa, vai muuten vaan pöllö

No vaikkapa siinä, että nainen joka voimistelee ja liikkuu kaiket päivät, näyttää ylävartalostaan siltä kuin ei olisi koskaan tehnyt mitään. Olkoon pilatesta ja lihastenvenytystä, siitä huolimatta tuo nainen on laihduttanut lihaksensa hevonkuuseen. Siihen pitää jo syödä aika vähän, kun epäilemättä ruokavalion laatuunkin on huomiota kiinnitetty.

Ja kun syödään armeijakurinalaisesti aikansa, moni saa sen syömishäiriön suuntaan tai toiseen. Tuosta painosta ei olekaan sitten paljon menetettävää, ja ollaankin jo täysin liemessä.

Yhteistyössä