Laihduttakaa lihavat

• Viestiketjun aloittaja 171cm57kg
  • Ensimmäinen viesti
"pläski"
Onko sinulla joku kuljetettava taiteltava malli puntarista aina mukana? Meinaan jos tutustut uuteen ihmiseen joka ei olekkaan varma painaako vahingossa 62.5

p.s tuo puntari, mistä olet sen mahdollisesti ostanut,minäkin haluan :)

3
Ikävää mutta totta. Mulla on yksi työkaveri, joka pitää itsestään huolta, treenaa jatkuvasti ja seuraa jotain tiukkaa dieettiä. Ja meillä muilla menee JÄRKI. Ei oikein jaksais kuunnella enää kuin hän on käyny missäkin jumpassa ja minne jumppaan/salille/lenkille on menossa. Ja sitten sitä ruuasta jäkätystä, mitä hän voi syödä ja ei. ja sit arvostelee toisten syömisiä... Yksikin kommentti oli, kun työkaveri osti suklaapatukan, että "siinäpähän läskistyt". Tai "taasko sinä syöt namuja?". Ihan oikeesti hei, annetaan ihmisten olla mitä haluavat.

"vieras"
Täällä on pituutta 177 ja painoa 63. Voi apua, ap ei halua olla mun kaveri :( Pitää ehkä laihduttaa se kilo ja vielä enemmänkin pois, mutta toisaalta silloin menkat menevät epäsäännöllisiksi tai jättävät välillä tulematta, palelee ja osteoporoosi väijyy nurkan takana. Mutta näähän on pieniä vaivoja, pääasia että ap:lla on ympärillään hienoja ja anorektisia ihmisiä! Vähän nyt tiimihenkeä ja pientä uhrautumista kaikilta!

20 kg liikaa
Nääh, just nyt ei nappaa. Mut katotaan ensvuonna jos iskisi inspis ja sais nää jämähtänee raskauskilot pois. Mä vihaan pinnallisuutta ja pinnallisia ihmisiä. En ole tekemisissä yhdenkään noin pinnallisen ihmisen kanssa. Kauneus on katoavaista....

"vieras"
[QUOTE="eee";26289265]Mun näkökulmasta säkin voisit kyllä laihduttaa hiukan. Mielestni 171-senttiselle sopiva paino olisi noin 52-53 kg.[/QUOTE]

No siis ei todellakaan. Yli 45-kiloinen nainen on valtava valas.

Yhteistyössä