Mä taisin kekata meidän vauvelille nimen!

Mä tykkään Katariinasta tosi paljon ja tässä vaan hoksasin yhtäkkiä että hittolainen, Sannihan se on!

Sanoin miehelle että "miten olis Sanni Katariina" ja vastaus oli että "No ei paha ollenkaan" kun aiemmat mun väläykset on saaneet vastaukseksi lähinnä "ymrr..." "no emmätiiä.." ym.

Tosin mun paras ehdotus on tähän asti ollut Elvis :p Ja miehen Kerttuli :)

"vieras"
minä sain viime elokuussa aamulla tyttären (nyt 1-vee) kanssa touhutessa yhtä äkkiä ajatuksen, että kun toinen tytär syntyy niin hänen nimekseen tulee Sonja. Tuo ajatus tuli ihan puista, että itsekin hätkähdin siinä tilanteessa. Outoa oli, että se oli niin vahva tiedon tunne, että tyttö tulee. Ja siis olen vasta NYT rv 9+1. Aika näyttää miten käy, mutta mies tykkäsi tuosta Sonjasta myös.

Ehkä n. 13 viikon päästä saadaan selville sukupuoli. :D

[QUOTE="vieras";26288315]minä sain viime elokuussa aamulla tyttären (nyt 1-vee) kanssa touhutessa yhtä äkkiä ajatuksen, että kun toinen tytär syntyy niin hänen nimekseen tulee Sonja. Tuo ajatus tuli ihan puista, että itsekin hätkähdin siinä tilanteessa. Outoa oli, että se oli niin vahva tiedon tunne, että tyttö tulee. Ja siis olen vasta NYT rv 9+1. Aika näyttää miten käy, mutta mies tykkäsi tuosta Sonjasta myös.

Ehkä n. 13 viikon päästä saadaan selville sukupuoli. :D[/QUOTE]

Meillä kävi esikoisen kohdalla niin että se vaan välähti, Taavihan sieltä on tulossa, ja ultrakuvissakin näytti ihan Taavilta :p

Tytön kohdalla taas "tajuttiin" mikä tytön nimi on, vasta kun hän oli syntynyt. Viiviä oltiin mietitty, mutta ei tuo pikkumartta ollut kyllä ollenkaan Viivin näköinen tai oloinen :D

Yhteistyössä