G: mitä naamarasvaa käytät, JA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :DDD
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:DDD

Vieras
käytätkö samaa rasvaa joka paikkaan?

Entäs mitä rasvaa käytät jalkapohjiin vai käytätkö ollenkaan? :D

Itse käytän naamarasvana vaan erioilia, ihan parasta. Ja sitä käytän koko kroppaan ja käsirasvanakin. En ole löytänyt mitään hyvää naamarasvaa mikä imeytyis hyvin ja pystyis laittaan meikkivoiteen päälle, kaikki muut rasvat lähtee sellasena suiruna pois samalla kun laittaa meikkivoiteen.
erioilhajullapieni_w120.jpg

Jalkarasvana käytän vaan ja ainoastaan apteekista saatavaa ccs:n jalkarasvaa, ihan parasta sekin. Ostan yleensä tallinnasta sitä, on siellä hieman halvempaa kun täällä.
ccs_jalkavoide_m.jpg

kasvovoiteena käytän revlonin 24 hour -voidetta. imeytyy loistavasti ja kosteuttaa tosi hyvin. jalkavoiteena käytän apteekin boreas-voidetta (iso pyöreä purkki) .

Mä käytän kasvoille ja käsivarsille ja joskus yläselkään Proactivea. Muuta en suostu enää käyttämään.

Ja muulle vartalolle sit bodyshopin vartalovoita. Nyt menossa mustikka :p

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26284125:
kortisonia ja ceridalia :|

:/ mikäs sinulla on? Ceridal onkin hyvää! Käytän sitä itsekin, monesta muusta tulee punaista ihottumaa.

Myös Helosan hyvää! Kirkastaa jotenkin kasvojen värin.:)

Käytän kasvoille nivea soft:ia. Ihanan kevyt vaikka kosteuttava onkin. Imeytyy nopeesti. Vartalolle nivean kosteusvoide sininen purkki ja käsiin ja jalkoihin erioilia esim. Miksi ap laittaa meikkivoiteen heti kosteusvoiteen päälle..? Anna imeytyä eka. Ja kevyt voide/geelivoide paras meikin alle jos seka-rasvoittuva iho. Jos kuiva iho,paksumpi voide ja ksteuttava meikkivoide. Ja kyllä tiedän nämä jutut,olen kosmetologi :)

Kasvoihin normaalisti Erisanin kasvovoidetta tai Ceralania (apteekin ihovoide kuivaihoisille), saunan+kuorinnan jälkeen Ceridalin lipogeeliä (apteekista). Mulla on todella kuiva iho. Jalkoja en rasvaa, ne ovat varmaan ainoa osa mun kropasta jotka ei ylimääräistä kosteutusta kaipaa.

Tällä hetkellä kasvoihin käytössä Body Shopin Vitamin E kasvovoide. Näin keväällä ja kesällä mulle riittää toi kevyempi versio. Käyn solariumissa myös, niin kasvot eivät kuivu niin. Talvella joudun käyttämään rasvaisempaa versiota tuosta.

Vartalovoiteita mulla on lukuisia erilaisia. Nyt on ollut käytössä Body Shopin suklaan tuoksuinen rasva ja Dermosilin karpalorasva.

Jalkateriin käytän samaa rasvaa kuin käsiin eli Dermosilin saksanpähkinä käsivoidetta.

Käytän Yves Rocherin, Oriflamen ja The Body Shopin tuotteita kasvoille sekä jaloille. Rakastan Body Shopin mango-vartalovoita :). Aivan ihana tuoksu. Joskus, kun löydän hyvän tarjouksen, niin käytän myös Ardenin ja Lancomen tuotteita kasvoille.

Estée Lauderin Hydrationist kasvoille. On ollut niin kuiva iho että mikään ei auttanut mutta tämä on ollut aivan täydellinen! Muualle mitä nyt vaan sattuu eteen.

Vaihtelee, on muutamia kestosuosikkeja, mutta yleensä ostan purkin loppuessa vaihteeksi jotain muuta. Myös talvi- ja kesäaikaan eri rasvat. Talvisin käytän paljon ihan apteekin perusvoiteita, kun iho on kuivempi ja herkempi. Nyt käytössä kasvoille Estee Lauderin sävytetty päivävoide päiväksi ja Kiehlsin superkosteuttava yöksi. Vartalolle Biothermin se perus sitrusvoide. Nyt raskaana on lisäksi mahalle Weledan öljy. Tosi harvoin laitan jalkavoidetta, silloin ihan mitä sattuu olemaan yleensä äitini kaapissa. Tai sitten omasta kaapista löytyy joku jämä.