"Silja"
Kai mun lapset on sitten pilalla, kun ei ole ollut vessahätäviestintää, taaperoimetystä ja isäkin on osallistunut hoitamiseen. Uhmaavatkin ja kiukuttelevat joka päivä.
Eli oot niin fiksu ettet annan hänen juttujensa vaikuttaa mielipiteisiisi... mutta sit kuitenkin annat ja oikein oksentelet siitä johtuen? Olet antanut hänen nettikirjoittelunsa laittaa säpäleiksi koko näkemyksesi yli 1-vuotiaan imetyksestä?Sehän tuon likan juttujen tarkoitus onkin, että nostaisi itseään ylemmäs, paitsi että tekee itsestään vain tyhmemmän kuvan.
Missä on vaistovanhemmuus jos vaistojen on oltava jonkin tietynlaiset? Eikö vaistovanhemmuuden pitäisi olla jokaisen äidin lmien äidinvaistojen mukaan elämistä?
Ja minun äidinvaistoilla lapsi nukkuu onnellisena pinnasängyssä.
Hänen juttujensa takia minua alkoi oksettamaan taaperoimetyskin, ennen sitä olin ihan neutraalisti kun kuulin sellaisesta, hän sen oksetuksen on aikaansaanut. Tulee aina vastenmielinen olo kun lukee hänen muita vähätteleviä kommentteja taaperoimetyksestä enkä usko että olen ainoa jonka kuva koko touhusta on mennyt säpäleiksi hänen takiaan.