Mitä olette antaneet opettajalle keväällä kiitokseksi kuluneesta vuodesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen miettiny päänikipeeksi että mitä osan.
Meillä tilanne nyt se,että meidän lähikoulu lakkautetaan. Ja ens vuonna lapset menee ihan erikouluun. Kenellekkään näistä lapsista ei tule samaa opettajaa ens vuonna. Ja haluaisin todellakin muistaa heitä jotenki.
Että vinkkejä tänne kiitos.

[QUOTE="vieras";26276576]Mä olen miettiny päänikipeeksi että mitä osan.
Meillä tilanne nyt se,että meidän lähikoulu lakkautetaan. Ja ens vuonna lapset menee ihan erikouluun. Kenellekkään näistä lapsista ei tule samaa opettajaa ens vuonna. Ja haluaisin todellakin muistaa heitä jotenki.
Että vinkkejä tänne kiitos.[/QUOTE]

Päiväkodin kans sama juttu. Että viimenen lapsi lipettaa päiväkodin ja en ole aikasemmin muistanu mitenkään ketään. En päikyn väkeä enkä opettajia. Mut nyt son varmaan jo pakko :D tai halutaan muistaa.

Mä oon ostanut aina Pentikiltä jotain pientä. Viime vuonna servettejä + servettiteline. JOskus aikasemmin makusiirappeja + servettejä. Ja kerran tais olla semmonen pieni veitsisetti (juustoveitsiä).

Ei ainakaan mitään lasten kuvalla varustettuja mukeja, t-paitoja, muistikortteja jne. vai haluaisitteko te sellaisia 20 vuoden ajalta kotiin? Neutraali muistaminen ok, eli Pentik, korut, kesäkukat, kauppakassit jne. käyttöön tulevat esineet:) Mitäs kysyitte, tässä rehellinen mielipide...

[QUOTE="vieras";26276615]Aika rohkea veto.. toivottavasti ei päädy kaappiin piiloon...[/QUOTE]

Opettaja on ihaillut taulua liikkeessä. Tiedämme, että pitää siitä.

Yhteistyössä