Paras ja kamalin ilmaisu seksille?

  • Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
Eikö näistä jo voisi seuraavanlaisen yhteenvedon vetää:

Suihkunraikkaana pudotat pyyheen ja heilautat lanteitasi ja sanot ukolle:
"Katos nyt emäntäsi kun emäntäsi kusivälineet ovat tässä paljaana. Tulisitko vähän ensin köyrimään, sitten perinteistä vaakamamboa tanssimaan ja jos oikein tuntuu hyvältä, niin sitä vois lopuksi pupuilla?"

:D
:D

Täytyy ehdottaa.
 
"vieras"
Pupuilu :D
Käytetääks tätä vaan jossain mammapiireissä, joissa yritetään raskautua (VOI VITTU MIKÄ SANA) ku mä en oo noin livenä koskaan kuullut..
Mä vihaan tota yli kaiken!

Kaveri kysyi joskus multa, kun oltiin vuos yritetty, että "Millon te pupuilette?". Olin että "Anteeks mitä?!". Kaveri sitten kuiskasi että "Niin siis... tota... siis koska te... teette... sitä... siis tikutatsä?" ja olin taas ihan pihalla. Sitten totesin vaan että "Meillä pannaan sillon ku panettaa!" :D
 
"Rikkupilli"
Tuli vielä yksi langon kysymys mieleeni. Hän kysyi mökillä, aamulla, mieheltä, että saiko kärsänsä ämpäriin? Tuli ihan sellainen olo, että minä, nuori nainen, olisin jo joku ämpäri. Yäk!
 
hyvä ketju
Parhaita rakastella, naida, panna

Kauheimpia kaikki äijämäiset; köyriä, nussia, hässiä, bylsiä jne, ja sitten noi mukahauskat ilmaisut vaakamambo yms.. karseita erotiikantappajia tollaset ilmaukset. :LOL:
 
Zerlina
Pahin, tavallaan, on ollut ilmaisu "voisin maata sinut". Oli vähän karmiva, ikäänkuin sisältäen ajatuksen siitä että meikäläisen mielipide siitä asiasta ei ehkä paljoa painaisi. Naida- verbistä on jossakin yhteydessä tullut vähän samalla tavalla epämiellyttävä olo.

Paras on rakastella, nuo "pupuilut" ja muut herättää lähinnä myötähäpeää ja on sellaisia teinimäisiä. Ei ihan aikuisten retoriikkaa :).
 
jump baby jump
Joskus nuorempana kun hain katumuspillerin, lääkäri kysyi että "millos sitä tuli hypättyä?"
Tuijotin lääkäriä hetken huuli pyöreänä, ja sitten molemmat purskahdettiin nauruun. Aika absurdi tilanne.
 

Yhteistyössä